וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מעודדת: גדי קינדה עשוי לחזור למגרשים כבר בעוד חודש

7.3.2018 / 11:57

תחילה חששו באשדוד שהקשר הפצוע לא יחזור העונה, אך החשש הופרך והוא אמור להיות מוכן למאבקי הפלייאוף התחתון. מאמצים גדולים להכשיר את בלסינג אלקה למשחק הקרוב מול הפועל חיפה

ספורט 1

שיפור גדול במצבו של גדי קינדה שעשוי לחזור לפעילות מלאה כבר בימים הקרובים ולהיות מוכן לשחק בעוד חודש במחזור הראשון שאחרי פגרת ליל הסדר. במ.ס. אשדוד חששו תחילה כי הפציעה בברכו של קינדה תביא לסיום העונה מבחינתו, אבל הקשר חש הרבה יותר טוב באחרונה ובטיפולים שהוא עושה, הוא כבר לא חש בכאבים. במועדון רצו שקינדה יהיה חלק מרכזי במשחקי הפלייאוף התחתון וחששו כי הפציעה תכריע והוא לא יוכל לשחק, אך כאמור הצוות הרפואי העריך היום שבקרוב יוכל קינדה להתאמן בצורה מלאה ואחרי פגרת הנבחרת ופגרת ליל הסדר, הוא יוכל כבר לחזור לשחק. מי שתעקוב אחרי קינדה במשחקי הפלייאוף התחתון היא מכבי תל אביב שמעוניינת בו לעונה הבאה.

בתוך כך ממשיכים באשדוד בהכשרת בלסינג אלקה על מנת שיוכל לשחק כבר בשבת הקרובה מול הפועל חיפה. המאמן עמיר תורג'מן הבהיר להנהלה שהוא לא מעוניין להוציא את הקבוצה למלון בחיפה כבר ביום שישי ורק אם ניתן יהיה למצוא חדרים לשימוש יומי ביום שבת, הוא ירצה לצאת בבוקר אחרת יעדיף לנסוע בצהריים ישירות למשחק. בקבוצה היו מרוצים מההפסד של מכבי חיפה, דבר שיהפוך את המשחק בין הפועל אשקלון למכבי חיפה בשבת הקרובה למשחק חשוב מאוד לחיפה ואולי אשקלון שוב תפסיד. לצד הניסיונות של אשדוד לצבור נקודות משל עצמה, פוזלים במועדון כל העת לתוצאות של אשקלון ועכו ומקווים שהשתיים ימשיכו להפסיד כדי לשמור מהן על פער נקודות סביר בטבלה.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
חדשות טובות לאשדוד. גדי קינדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully