וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר זכתה בגביע המדינה אחרי 1:3 על מכבי תל אביב

בפעם השישית ברציפות, הצפוניים הניפו את הגביע בתום גמר צמוד ומותח מול היריבה המושבעת. גנאדי סוקולוב הוביל עם 21 נקודות. מכבי חיפה מחזיקת הגביע לנשים בפעם השלישית ברציפות

הפועל מטה אשר. לילך וייס, מערכת וואלה!
מטה אשר מתקרבת לשיא כל הזמנים/מערכת וואלה!, לילך וייס

בפעם השישית ברציפות וה-11 בתולדותיה, הפועל מטה אשר זכתה הערב (שלישי) בגביע המדינה בכדורעף, וכעת היא רחוקה רק זכייה אחת משיא כל הזמנים (שייך להפועל מעפיל, שהניפה את התואר לאחרונה ב-1985). הצפוניים ניצחו את היריבה המושבעת 1:3, בגמר שהיה הרבה יותר מותח מזה החד צדדי שסיפקו השתיים בשנה שעברה.

שתי המערכות הראשונות היו שדה קרב של ממש, כאשר אף אחד לא הסכים לוותר על שום נקודה. הצהובים הצליחו לעלות ראשונים ליתרון, אחרי 27:29, אך מטה אשר חזרה ואיזנה עם תוצאה זהה במערכה השנייה. לאחר מכן, הם הצליחו להשתלט על המשחק וניצחו את המערכות הבאות 18:25 ו-21:25. גנאדי סוקולוב הוביל עם 21 נקודות.

מכבי חיפה כדורעף נשים. לילך וייס, מערכת וואלה!
שוב חוגגות גביע. שחקניות מכבי חיפה ברגע ההנפה/מערכת וואלה!, לילך וייס

בגמר הנשים, זכתה מכבי חיפה בפעם השלישית בתולדותיה, כולן ברציפות. מוליכת ליגת העל והאלופה הפועל כפר סבא נפגשו בפעם החמישית ברצף במעמד הגמר, והשחקניות מהכרמל חגגו בסיום אחרי 0:3 חלק וחד צדדי. בהמשך ייערך גם גבר הגברים, שיפגיש את מכבי תל אביב עם הפועל מטה אשר.

המערכה הראשונה הייתה לחלוטין בשליטת הלבנות (שתי הקבוצות הן ירוקות כמובן, אך חיפה לבשה לבן בגמר), שנזקקו ל-18 דקות בלבד כדי לעלות ליתרון עם 12:25 מרשים. הבנות מהשרון קיוו לחזור לעניינים ונתנו פייט במערכה השנייה, אך נכנעו 25:23 ומאותה נקודה הרוח כבר די יצאה להן מהמפרשים. המערכה השלישית הסתיימה ה-16:25 למכבי חיפה, שחגגה עוד תואר. נטליה נזארובה הצטיינה עם 17 נקודות ,לוגאן טום הוסיפה 15 ואמרה בסיום: "לא היה משחק קל למרות שזה ניראה כך, הייתה לנו יריבה מהעבר השני. העיקר ששיחקנו כקבוצה. עכשיו נאבק על האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפועל מטה אשר. לילך וייס, מערכת וואלה!
הפועל מטה אשר/מערכת וואלה!, לילך וייס
מכבי חיפה כדורעף נשים. לילך וייס, מערכת וואלה!
מכבי חיפה כדורעף נשים/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully