וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג המיליארדרים של "פורבס" 2018: גולדהאר, ג'ורדן ובאלמר מככבים

הבעלים של מכבי תל אביב נכלל ברשימה המכובדת עם הון מוערך של 2.4 מיליארד דולר ומקום 17 מבין עשירי קנדה. מייקל ג'ורדן מטפס ברשימה, סטיב באלמר מעל כולם מבין בעלי ה-NBA

צלמים זמניים מורשים

"פורבס" פרסם היום (שלישי) את דירוג המיליארדרים העדכני של 2018, ובעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר שוב נכלל ברשימה המכובדת. גולדהאר בן ה-56 מדורג במקום ה-1,020 ברשימה, עם הון מוערך בכ-2.4 מיליארד דולר, שממקם אותו במקום ה-17 מבין עשירי קנדה.

גולדהאר, שב-1994 הצליח לשכנע את רשת וולמארט לפתוח את החנות הראשונה שלה בקנדה, הרחיב עם הזמן את הרשת בקנדה ב-175 סניפים נוספים, ומאז כבר השקיע היטב את כספו בנדל"ן ובמרכזים מסחריים בין השאר. בחודש מארס 2017, בשנה שעברה, הונו הוערך ב-2.3 מיליארד דולר, כך שנרשמה עלייה בהונו של 100 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים.

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
הרבה כסף, למרות שבכדורגל הישראלי הוא רק מפסיד. גולדהאר/ברני ארדוב

עוד דמויות מעולם הספורט ברשימת המיליארדרים: מייקל ג'ורדן ממוקם במקום ה-1,447 ברשימה עם הון מוערך של 1.6 מיליארד דולר. הרשימה כוללת שורה ארוכה של בעלי קבוצות ב-NBA, אבל השם של ג'ורדן בולט מעל כולם, לנוכח העבודה שהוא נחשב לכדורסלן הטוב בהיסטוריה, אך למעשה נכנס לרשימת המיליארדרים רק אחרי שהעלה את אחוזי השליטה שלו בהורנטס מ-80 ל-89.5 אחוז. עד היום מותג הנעליים שלו בנייקי נחשב לרווחי ולמוצלח בתולדות החברה.

מארק קיובן, הבעלים של דאלאס מאבריקס ואיש עסקים מצליח, מחזיק בהון מוערך של 3.7 מיליארד דולר והוא מדורג במקום ה-606 בעולם. סטיב באלמר, הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס ומנכ"ל מייקרוסופט לשעבר, מדורג במקום ה-22 בעולם עם הון מוערך של 38.4 מיליארד דולר, והוא כמובן הכי עשיר מבין בעלי הקבוצות בליגה.

סטן קרונקי, אחד מבעלי ארסנל (כמו גם לוס אנג'לס ראמס מה-NFL, ודנבר נאגטס מה-NBA בין השאר) מחזיק הון שמוערך ב-8.3 מיליארד דולר, והוא מדורג 183 ברשימה. רוברט קראפט בעלי ניו אינגלנד פטריוטס במקום ה-281 ברשימה (6.2 מיליארד) וג'רי ג'ונס בעלי דאלאס קאוביוס במקום ה-321 עם הון מוערך של 5.6 מיליארד דולר. וינס מקמהון, בעלי ה-WWE, מדורג במקום ה-1,394 (1.7 מיליארד דולר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטיב באלמר הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס. AP
הקליפרס זה כסף קטן. באלמר/AP

אגב, בראש הרשימה עדיין נמצא ג'ף בזוס, בעלי אמאזון, שהונו מוערך ב-112 מיליארד דולר, עלייה של 39.2 מיליארד בהשוואה לשנה שעברה. ביל גייטס, שהונו עלה מ-86 מיליארד ל-90 מיליארד, ירד למקום השני ברשימה, שכוללת 2,208 מיליארדרים מרחבי העולם. מתוך הרשימה, 1,490 מיליארדרים עשו את הונם בעצמם.

מייקל ג'ורדן שחקן עבר. AP
הכל בשתי ידיים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully