וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אנחנו לא ברמה של ברצלונה, אי אפשר להשוות"

מאמן מנצ'סטר סיטי ערך מסע"ת לקראת הגומלין נגד באזל (רביעי, 21:45, ספורט 5+): "ברצלונה שולטת בעשור האחרון ואנחנו רק זכינו בתואר ראשון". פרננדיניו וסטרלינג ייעדרו

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים07/03/2018
מנצ'סטר סיטי
  • ז'סוס (8)
2:1
  • (17) אליונווסי
  • (71) לאנג
פ.צ. באזל
ספורט 1

עם יתרון 0:4 מהמשחק הראשון וזמן לא רב אחרי שזכתה בתואר ראשון העונה (גביע הליגה), מנצ'סטר סיטי תארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5+) את פ.צ באזל לגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות.

seperator

מנצ'סטר סיטי

פפ גווארדיולה אמנם השמיע את הקלישאות המתבקשות ("בכדורגל הכל יכול לקרות"), אבל אחרי 0:4 בשוויץ, אף אחד לא באמת חושב שמנצ'סטר סיטי "תצליח" לא להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות.

סיטי כנראה תחסר את פרננדיניו וראחים סטרלינג, שאמורים להיות כשירים למשחק נגד סטוק סיטי ביום שני הבא, וכמובן את בנג'מין מנדי שסובל מקרע ברצועה הצולבת. פיל פודן בן ה-17 עשוי לפתוח ויכול להיות שגם גבריאל ז'סוס יקבל דקות אחרי פציעה ממושכת.

"אנחנו לא ברמה של ברצלונה ולא כדאי לעשות השוואות כאלו", אמר היום גווארדיולה במסיבת העיתונאים, "בארסה שולטת בכדורגל ב-10 השנים האחרונות ואנחנו רק זכינו בתואר הראשון שלנו, גביע הליגה. כדי שישוו אותך לקבוצות מהסוג הזה, אתה חייב להיות ברמה הכי גבוהה במשך הרבה זמן".

פ.צ באזל

אלופת שוויץ בשמונה השנים האחרונות המריאה לאנגליה כשהיא בעיצומה של עוד תקופה לא טובה ומתקרבת לאיבוד הכתר לטובת יאנג בויז ברן. מצב הרוח לא בשמיים ובאזל תבקש לצאת מסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום עם מינימום נזקים.

החבורה של רפאל ויקי נחה בסוף השבוע אחרי שמזג האוויר גרם לדחיית המפגש שלה עם פ.צ ציריך. לפני כן היא הפסידה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ולא כבשה באף אחד מהם.

אדר באלנטה הפצוע ייעדר שוב אחרי שהחמיץ גם את המשחק הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. רויטרס
מבקש להימנע מהשוואות. פפ/רויטרס

הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully