וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת גוג ומגוג: פיצוצים בחדר ההלבשה של ארסנל

המשבר העמוק של התותחנים מתבטא גם במתיחות אדירה בין השחקנים. מוסטפי, אוזיל ומחיטריאן ספגו אש יוקדת מחבריהם אחרי ההפסד בברייטון, ביירין עצבני ובפינה עומד לבדו ארסן ונגר

ספורט 1

הפורמה המזעזעת של ארסנל גרמה לקרעים בחדר ההלבשה של הקבוצה. התקשורת האנגלית מלאה היום בסיפורים על מתיחויות קשות בין השחקנים ועל פיצוץ עז אחרי ההפסד לברייטון ביום ראשון.

השחקנים VS מסוט אוזיל והנריך מחיטריאן

ב"הסאן" טענו היום על זעם רב של השחקנים נגד השניים. הכעס הגיע לשיאו מיד אחרי ההפסד בדרום אנגליה, כשעיקר הטענות של השחקנים הן על הרכות של השניים ועל כך שהם מחפפים במשימות ההגנתיות.

השחקנים VS שקודראן מוסטפי

גם כאן הזעם התפרץ אחרי ברייטון. לשחקנים בארסנל יש תחושות מזה זמן ארוך שהבלם הגרמני לא מפסיק להאשים אחרים בספיגות וכל הזמן בא בטענות לחבריו לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ארסנל שקודראן מוסטפי. GettyImages
מאשים את כולם. מוסטפי/GettyImages

הקטון ביירין VS ארסן ונגר

המגן הספרדי תורגל בהרכב לקראת המשחק נגד ברייטון וכולם בארסנל היו בטוחים שהוא יפתח. שעתיים לפני שריקת הפתיחה, המאמן הודיע לשחקנים על ההרכב וביירין גילה שהוא בחוץ. המגן הימני מסתובב עם תחושה של שעיר לעזאזל ולאחרונה גם הסתכסך עם אוהדי הקבוצה. הוא ישמח לעזוב בקיץ, בלי קשר לזהות המאמן בעונה הבאה.

ארסן ונגר VS כל העולם

המאמן הצרפתי שהוליך את ארסנל לכמה מהימים היפים בהיסטוריה שלו, מאבד בכל יום את התומכים המעטים שנשארו לו. אוהדים רבים מוחים נגדו תקופה ארוכה, חלק מהפרשנים מבקרים אותו בחריפות זמן ארוך, אבל הרשימה מתארכת.

הרבה שחקנים מעריכים את ונגר, אבל כבר לא מאמינים שהוא יכול לבצע שינוי מהותי בקבוצה. יתרה מכך, חלק מחברי ההנהלה איבדו אמון בצרפתי בן ה-68, שעומד על הקווים כבר למעלה מ-20 שנה.

לפי הדיווחים, היחסים בין ונגר לראשי המועדון התקררו עד כדי כך שכעת הוא נבחן מדי משחק - כלומר, כבר עלתה אפשרות להיפרד ממנו עוד לפני תום העונה. כך או כך, כל החצים מצביעים על עזיבה שלו לכל המאוחר בסוף העונה.

אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. GettyImages
לא רק האוהדים רוצים את ונגר בחוץ/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully