וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר משנה: סרינה וויליאמס תחזור לשחק באינדיאן וולס

האמריקאית בת ה-36 שהיתה בחופשה ארוכה בשל היריונה והולדת ביתה, תנסה להיכנס לכושר לקראת הרולאן גארוס. מאמנה: "זה האתגר הגדול בקריירה שלה". גם מריון ברטולי תרשום קאמבק

סרינה וויליאמס לאחר זכייתה בתואר, אליפות אוסטרליה. רויטרס
היא חוזרת. סרינה וויליאמס/רויטרס

אחרי תקופה ארוכה מאוד של חופש שנכפה עליה בשל ההיריון והולדת ביתה אולימפיה, סרינה וויליאמס תערוך את ההופעה הראשונה שלה בטורניר WTA בטורניר אינדיאן וולס שייפתח ביום חמישי. סרינה, לשעבר 1 בעולם, תתחרה לראשונה בטורניר מקצועי מאז אליפות אוסטרליה ב-2017 בשנה שעברה.

סרינה בת ה-36, שכבר שיחקה עם אחותה ונוס בזוגות בגביע הפדרציה, תנסה לחזור למיטבה בגילה המתקדם כשהמטרה הגדולה שלה היא לחזור לכושר לקראת הרולאן גארוס בצרפת.

פטריק מוראטוגלו מאמנה של סרינה, שזכתה כבר ב-23 תארי גרנד סלאם בקריירה שלה, התייחס לקאמבק של סרינה ואמר: "זה האתגר הגדול בקריירה שלה, היא בת 36, יש לה ילדה והיא לא שיחקה יותר משנה בשום טורניר. זה ללא ספק האתגר הגדול בקריירה שלה.

אבל לא רק סרינה מתקאמבקת. הטורניר השמיני של הנשים העונה יעמוד גם בסימן חזרתה של מריון ברטולי, הטניסאית הצרפתית שתשחק לראשונה אחרי ארבע שנים אחרי שחזרה בה מהפרישה שלה. שתי המתקאמבקות נפגשו כבר השבוע במשחק ראווה בניו יורק כשסרינה היתה עם ידה על העליונה.

הטניסאית הצרפתיה מריון ברטולי חוגגת זכיה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
גם היא מתקאמבקת. מריון ברטולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully