וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול נפצע אחרי התנגשות עם אחיו, קליבלנד מתלהבת מלארי נאנס

סנטר סן אנטוניו נפגע בכתפו אחרי שנתקל במארק גאסול וכנראה יחמיץ את המפגש מול גולדן סטייט בחמישי. נאנס פתח לראשונה בחמישיית קליבלנד וקלע 22, לברון: "הוא מוסיף לנו הרבה אנרגיה"

עריכת וידאו: מתן חדד

המפגש שנערך הלילה בין סן אנטוניו לממפיס עמד גם במפגש האחים - פאו גאסול של הספרס ומארק של ממפיס. רצה הגורל והאח הבוגר פאו נפצע בכתפו במשחק הזה אחרי התנגשות עם לא אחר מאשר מארק אחיו הצעיר. גאסול נפגע במהלך המחצית השנייה וסיים את המשחק הלילה עם 2 נקודות בלבד בעוד שאחיו כיכב עם 24 אך הספרס ניצחו בקושי98:100.

"הוא נפגע בכתפו ואמר לי שזה רע", אמר טוני פארקר, "נראה מה יהיה אבל אני די בטוח שהוא לא ישחק נגד גולדן סטייט ביום חמישי". אבל לא רק גאסול נפצע במשחק הזה. רודי גיי נפגע באוזנו במחצית הראשונה ופונה לחדר ההלבשה. גיי חזר לשחק במחצית השנייה אך גם הוא בספק למפגש מול האלופה.

בכלל, הספרס סובלים השנה ממכת פציעות קשה מאוד שאילצה את גרג פופוביץ' להציל 22 חמישיות שונות העונה כש-12 שחקנים ביחד מחמיצים בסך הכול 175 משחקים, וזה כולל כמובן את קוואי לאונרד כוכב הספרס שעדיין לא ברור מתי יחזור לפעילות.

פאו גאסול סן אנטוניו מארק גאסול ממפיס. רויטרס
מפגש לא נעים הפעם. מארק ופאו גאסול/רויטרס

ובינתיים, בצד השני של ארה"ב בקליבלנד נושמים לרווחה אחרי ניצחון קליל על דטרויט ששחרר מעט לחץ. טיירון לו ביצע שינוי בחמישייה כשפתח בפעם הראשונה עם לארי נאנס וזה גמל לו עם שיא קריירה של 22 נקודות וגם 15 ריבאונדים.

"רציתי לתת לו הזדמנות להבין איך עובדת ההתקפה שלנו, ההגנה ומה שאני רוצה לעשות", אמר בסיום טיירון לו על השחקן שהצטרף בטרייד הגדול מהלייקרס. "אהבתי מה שהוא עשה מהספסל בגלל שאנחנו צריכים את האנרגיה שלו אבל אנחנו לא יכולים לחפור לעצמנו בור בתחילת המשחקים ולצפות שהבחורים האלו יעלו ויחזירו אותנו בכל פעם", הוסיף לו שסובל מהפציעות של קווין לאב וטריסטן תומפסון והיה חייב את המאסה של לאנס מול דראמונד וגריפין.

גם לברון ג'יימס שיבח את נאנס כשאמר: "הוא מאוד מהיר, אתלטי ושם את עצמו בעמדות שבהן הוא יכול להביא תרומה במגרש. אנחנו מנסים להביא לו את הכדור בעמדות שבהן הוא יכול לקלוע. הוא מביא הרבה אנרגיה וזה מביא דברים טובים לקבוצה שלנו".

עוד באותו נושא

קליבלנד ובוסטון טיילו, סן אנטוניו כמעט הובכה מול ממפיס

לכתבה המלאה
לארי נאנס קליבלנד עם לברון ג'יימס. רויטרס
לברון ממש מרוצה ממנו. לארי נאנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully