וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: מכבי אשדוד עלתה לגמר הגביע, תשחק מול אליצור חולון

האלופה ניצחה 71:82 את א.ס. רמת השרון, טיפני הייז להטה עם 27 נקודות, קטיה לויצקי קלעה 21. חולון עשתה את שלה עם 68:72 מול בנות הרצליה, קריסטל ברדפורד סיימה עם 16 נק', 16 ריב' ו-9 אסיסטים

נועה זליבנסקי שחקנית אליצור חולון עם קריסטל ברדפורד. עודד קרני, איגוד הכדורסל
שתי כוכבות הניצחון של חולון, ברדפורד וזליבנסקי/איגוד הכדורסל, עודד קרני

חגיגת חצאי גמר בבית מכבי בראשון לציון נפתח עם המשחק הראשון מבין שניים. אליצור חולון הצליחה להמשיך בעונה הנהדרת שלה מהליגה ולהעביר את היכולת משם גם אל הגביע כשעלתה לגמר עם 68:72 מול בנות הרצליה. מאוחר יותר יתקיים חצי הגמר השני בין א.ס. רמת השרון למכבי אשדוד.

בנות הרצליה - אליצור חולון 72:68

הקבוצה של רועי אייזנברג, שהגיעה כפייבוריטית ברורה, הוליכה במשך רוב שלבי המשחק ושמטה כמעט את כל היתרון, אבל בסופו של דבר הצליחה לגלות קור רוח ובעזרת כל הניסיון שלה השיגה את הכרטיס לגמר. נועה זליבנסקי הובילה את קלעיות אליצור חולון עם 26 נקודות באחוזים מעולים (9 מ-12 מהשדה), קריסטל ברדפורד הוסיפה 16 נקודות, 16 ריבאונדים, 9 אסיסטים וגם 7 איבודים. דניאל אדאמס האגדית תרמה 14 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. הספסל של חולוניה לא סיפק לה אפילו נקודה אחת, אבל הקבוצה ממשיכה את מסורת ההצלחות של הקבוצות החולוניות בגביע העונה אחרי שהפועל חולון זכתה בגביע המדינה לגברים. את המפסידה הובילה מתי אג'אבון עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בריאנה ריצ'רדסון הוסיפה 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, שניקה גרין תרמה 4 ו-10 ריבאונדים, נגה פלג פלץ קלעה 11 וקלטה 7 ריבאונדים. מרים חנון תרמה 14 נקודות מהספסל. ליעד סואץ קרני שיחקה 13:43 דקות במשחק הפרידה המרגש שלה מהכדורסל, אבל לצערה סיימה ללא נקודות (0 מ-4 מהשדה) ומסרה 3 אסיסטים.

טיפני הייז שחקנית מכבי אשדוד עם טיפני ג'קסון. עודד קרני, איגוד הכדורסל
טיפני הייז וטיפני ג'קסון חוגגות בסיום/איגוד הכדורסל, עודד קרני
שחקנית בנות הרצליה ליעד סואץ-קרני. קרדיט: עודד קרני, איגוד הכדורסל,
להתראות והמון בהצלחה בהמשך דרכך, היה עונג לצפות בך לאורך השנים. סואץ קרני/קרדיט: עודד קרני, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully