וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "פורטו יגיעו כדי לפגוע בנו". קונססאו: "נגן על ההיסטוריה של המועדון"

מאמן ליברפול שומר על רוח קרב למרות יתרון של חמישה שערים לפני הגומלין מול הפורטוגלים (שלישי, 21:45, ספורט 5) בצ'מפיונס. מאמן פורטו לא מרים ידיים. קסיאס צפוי לערוך הופעת פרידה מהמפעל

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים06/03/2018
ליברפול
    0
      פורטו
      ספורט 1

      ליברפול צפויה לדלג מחר (שלישי 21:45, ספורט 5) לרבע גמר ליגת האלופות לאחר המפגש הביתי מול פורטו. הקבוצה האנגלית מתייצבת למשחק ביתרון גדול של 0:5 מן המשחק הראשון על אדמת פורטוגל.

      מאמן ליברפול יורגן קלופ יאפשר כנראה מנוחה לחלק משחקני ההרכב הראשון שלו. גם היריבה לא הגיעה לממלכה בהרכב מלא כשאלכס טלס, דנילו, מוסא מרגה וטיקינו סוארס נשארו בפורטוגל. מי שצפוי לשחק במדי פורטו הוא איקר קסיאס הוותיק, לו זה צפוי להיות המשחק האחרון בליגת האלופות.

      יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "ניצחנו את המשחק הראשון בדרך מרשימה מאוד. אבל אנחנו מכבדים מאוד את פורטו ואת ליגת האלופות. כך שאני לא חשבתי לשתף שחקני ספסל. אני עוד לא החלטתי על ההרכב . אנחנו צריכים להתרכז כי הרצון הוא לנצח גם בחלק השני של ההתמודדות. במשחק הראשון היינו מאוד אפקטיביים אבל פורטו היא קבוצה פנטסטית".

      יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
      משחק לפרוטוקול. קלופ/רויטרס

      המאמן הגרמני המשיך: "ניצחנו בתוצאה גבוהה כי כבשנו כמעט בכל מצב שהיה לנו. אם פורטו הייתה מנצלת את שתי ההזדמנויות שהיו לה היינו בסיפור אחר לגמרי עכשיו. אני יודע שיש להם כמה פצועים. אבל הם לא יגיעו בהרכב ב'. הם ירצו לפגוע בנו. לא מצפה לשום דבר אחר".

      גם המאמן הפורטוגלי סרג'יו קונססאו לא המעיט בערך של המשחק ואמר: "למרות שהפסדנו בגדול את המשחק הראשון אני מאמין שגם מחר יהיה עלינו לחץ. בפורטו תמיד יש לחץ. אנחנו נבוא להילחם על ההיסטוריה של מועדון. יש לנו המון מוטיבציה כי אנחנו באים להגן על הכבוד של המועדון הזה בצ'מפיונס. אני גם בטוח שהפרש של חמש שערים לא משקף את הפערים שהיו על המגרש במשחק הראשון".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      סרג'יו קונססאו, מאמן פורטו. רויטרס
      "בפורטו יש תמיד לחץ". סרג'יו קונססאו/רויטרס

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully