וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן גמר את העונה: "אלה החדשות שכל כדורגלן מפחד מהן"

קשר פנאתינייקוס אישר בפוסט באינסטגרם את החדשות הרעות: "אחזור בקרוב, אפילו יותר מהר ממה שאתם חושבים וחזק יותר". ביוון פרגנו על היכולת מול אולימפיאקוס: "עשה הכול על המגרש"

ספורט 1

עומרי אלטמן נתן את אחד ממשחקיו הטובי ביום בפנאתינייקוס אמש (ראשון) ב-1:1 בדרבי מול אולימפיאקוס האלופה. אלא שלרוע מזלו הוא נפצע בצורה קשה בברכו ממש בתוספת הזמן והורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. בפוסט שפרסם באינסטגרם, הוא אישר כי גמר את העונה: "חדשות רעות בשבילי. החדשות שכל כדורגלן מפחד מהן, אבל אני אחזור בקרוב,א פילו יותר מהר ממה שאתם חושבים וחזק יותר. תודה על כל ההודעות, אני קורא כל אחת מהן. תודה למשפחת פנאתינייקוס, עוד נחזור לשחיק יחד במהרה".

"ראיתי הרבה אנשים מסביבי אחרי הפציעה והבנתי שהיא רצינית", אמר אלטמן לתקשורת היוונית בבוקר. בפנאתינייקוס לא נותרו אדישים לפציעה הקשה של אלטמן ואנשי הקבוצה הקיפו אותו בזמן הפציעה וגם אחריה. ברשתות החברתיות ניחמו את השחקן וזקה, חברו לשעבר של אלטמן בפנאתינייקוס צייץ: "תחזור כמה שיותר מהר חבר". גם בתקשורת היוונית פרגנו לשחקן וכתבו כי "אלטמן עשה הכול על המגרש ולא האמין לרוע מזלו אחרי שנפצע".

פנאתינייקוס נמצאת בעונה איומה מבחינה מקצועית וממוקמת רק במקום העשירי. אלטמן פתח ב-14 משחקי ליגה העונה וכבש שלושה שערים. את המשך העונה הקשר הישראלי יראה מהיציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן פנאתינייקוס עומרי אלטמן. אינסטגרם רשמי עומרי אלטמן, צילום מסך
פציעה כואבת תרתי משמע. עומרי אלטמן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי עומרי אלטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully