וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שער מטונף ברוסיה, מכות קשות בהולנד

גוראן צ'אושיץ' ניצל פציעה כדי לסדר לארסנל טולה של ניצחון בתוספת הזמן, אוהדי גו אהד פרקו כל עול אחרי תבוסה. אחיו של מסי מנופף באקדחים ואמו של שחקן ארסנל מתגוררת בפחון

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

אלימות בהולנד

מחזות לא נעימים בליגה השנייה בהולנד. אחרי שדה חראפשחאפ הביסה את גו אהד איגלס 0:4, כמה אוהדים של האחרונה פרצו לכר הדשא ותקפו שחקנים של היריבה. אחדים מהכדורגלנים לא נשארו חייבים והכו את האוהדים נמרצות. גם הסדרנים היו בשוך הקרבות. זו אגב, לא התקרית הראשונה בה מעורבים אוהדים של הקבוצות. בשנים האחרונות נוצר דם רע בין הקבוצות והאוהדים.

אתמול

2016

2015

חוקי? כן. יפה? ממש לא

קשר ארסנל טולה, גוראן צ'אושיץ', ביצע מהלך שנוי במחלוקת במשחק הליגה נגד אחמט גרוזני ביום ראשון. הסרבי בן ה-25 ניצל פציעה של שחקן יריב, חטף ממנו את הכדור וסייע לקבוצתו לנצח 0:1 בתוספת הזמן. חוקי? בוודאי. אבל לא יפה.

אמו ההומלסית של שחקן ארסנל

איינסלי מייטלנד-ניילס אמנם כבר מרוויח 30 אלף ליש"ט לשבוע בארסנל, אבל אמא שלו עדיין מחוסרת בית ו"גרה" במבנה ברזל מתפורר שפעם היה יחידת איחסון. הסיפור הזה פורסם אתמול באנגליה, מה שגרם לרשויות לדרוש את גירושה של ג'ולס ניילס מאותו מבנה בגלל שהיא פלשה אליו ללא רשות.

ג'ולס בת ה-38 לא נמצאת בקשר עם שני בניה, קורדי בן ה-23 ואיינסלי בן ה-20. היא אמרה לצהובונים באנגליה: "הבן שלי משחק בארסנל ואני גרה ביחידת אחסון. הוא יכול לקנות לי דירה משכר של שבועיים. אבל לא שמעתי מהבנים שלי ואני יודעת שאני גם לא הולכת לשמוע מהם".

אוי, זה כואב. אירוע מהליגה הבריטית

מתיאס מסי שוב מסתבך

אחיו הסורר של ליאונל מסי, ממשיך להסתבך בצרות. בשנים האחרונות מתיאס מסי בן ה-35 נעצר פעמיים בגין אחזקת אקדח לא חוקית, ובסוף השבוע הוא שוב "כיכב" במדורי הפלילים. הפעם מתיאס היה מעורב בתאונת דרכים עם רכב אחר באזור בואנוס איירס ואיים על הנהג השני. עדי ראייה סיפרו שהשניים החלו להתווכח בלהט אחרי ההתנגשות ושבלהט היצרים מסי שלף אקדח. לבסוף מתיאס עזב את המקום, אבל מאוחר יותר המשטרה עצרה אותו והחרימה את הלנד-רובר שלו. ברכב אגב, נמצאו כמה ג'וינטים.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully