וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האלופה האולימפית ב-3,000 מכשולים נכשלה בבדיקת סמים

לפי הדיווחים במבחנה של רות ג'אבט האתלטית הקנייתית שמייצגת את בחריין נמצא הורמון אריתרופוייטין. סוכנה: "אני מופתע והמום". ג'אבט היא הקנייתית הבכירה ביותר שמסתבכת בבדיקת סמים

רות ג'אבט. רויטרס
מדליית הזהב תישלל ממנה? רות ג'אבט/רויטרס

מכת הסמים ממשיכה להכות בעולם האתלטיקה והפעם הקורבן היא לא אחרת מאשר רות ג'אבט, שיאנית העולם והאלופה האולימפית מריו בריצת 3,000 מטר מכשולים. על פי דיווחים שונים באנגליה, ג'אבט נמצאה חיובית במבדק סימום כאשר החומר שנמצא בדגימה של האתלטית הוא ההורמון אריתרופוייטין (EPO).

מרק קורטיינס, סוכנה של ג'אבט, קיבל בהלם את הידיעה ואמר: "אני אומר בכנות שאני מופתע והמום. אני לא מודע לשום דבר. ניסיתי להשיג אותה בפלאפון אבל לא היתה תשובה. אין לי שום מידע נוסף בנוסף".

ג'אבת בת ה-21 מייצגת את בחריין, אך היא נחשבת לאתלטית הקנייתית הבכירה ביותר שמסתבכת עם בדיקת סמים. יש לציין שעדיין אין אישור רשמי מאיגוד האתלטיקה על הידיעה הזו, אך אם יתברר שזה נכון ג'אבת עשויה לחטוף השעיה ארוכה.

האולימפיאדה בריו היתה הראשונה של ג'אבת הצעירה, אך כבר באוגוסט 2016 בליגת היהלום היא הספיקה לנפץ את השיא העולמי בריצה הזו עם זמן מדהים של 8:52.78 דקות, שיפור של יותר משש שניות לשיא הקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • רות ג'אבט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully