וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "קרית שמונה תהיה פקטור משמעותי בעונה הבאה, איתי או בלעדיי"

5.3.2018 / 9:29

המאמן שעדיין לא האריך את חוזהו: "הגעתי לפה כדי להישאר יותר משנה אחת". בקרית שמונה התאכזבו מההפסד לבאר שבע: "היינו רמה מעליהם", סילבס: "אנחנו רעים מאוד בניצול מצבים"

ספורט 1
סילבס: "המטרה היא לסיים במקום השביעי תוך בניית תשתית טובה כדי לראות מי יכול וצריך להישאר בעונה הבאה, כולל הצוות המקצועי"

בעירוני קרית שמונה סיימו אמש (ראשון) עוד משחק ליגה עם אכזבה למרות יכולת טובה. הפעם הקבוצה מהצפון הפסידה 1:0 להפועל באר שבע, למרות שהיא הגיעה להרבה מאוד מצבים והחמיצה את כולם. "לא יכול להיות שנהיה רמה מעל היריבה ונפסיד" אמר שחקן בקבוצה "כל העונה זה קורה לנו, אז כבר לא מדובר במזל, אלא במשהו שצריך לשנות".

המאמן חיים סילבס אמר: "המשחק הזה הוא מראה לעונה שלנו. מתחילים לראות את קרית שמונה שרציתי, אנחנו משחקים כדורגל יוזם וטוב, אבל אנחנו רעים מאוד בניצול מצבים העונה. אנחנו בחצי גמר גביע המדינה בגלל שהוא מגיע בשלב מאוחר. באר שבע הגיעה אגרסיבית ועדיין העמדנו קבוצה שתגביל אותה למצבים מינימליים".

המאמן הוסיף: "המטרה היא לסיים במקום השביעי תוך בניית תשתית טובה כדי לראות מי יכול וצריך להישאר בעונה הבאה, כולל הצוות המקצועי. החוזה שלי הוא עד סוף העונה וברשימת המטלות שלי לא כתוב לדאוג לחוזה לעונה הבאה. הקבוצה הזו תהיה פקטור משמעותי בעונה הבאה, איתי או בלעדיי. ההתעסקות בחוזה שלי מיותרת, באתי לכאן כדי להיות יותר משנה אחת".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:1
באר שבע שחררה לחץ: "אחרי כל המכות שנחתו עלינו אנחנו עדיין בפסגה"
התרחישים ולוח משחקי הפלייאוף הצפוי

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה עם ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
"משחק שהוא מראה לעונה שלנו". סילבס עם ברק בכר/סוכנות ג'יני

סילבס כעס מאוד על שגיב יחזקאל שענה לו במהלך המשחק והחליף אותו במחצית. היום יחליטו במועדון אם להעמיד את החלוץ הצעיר לוועדת משמעת. המאמן אמר אמש: "יחזקאל שחקן נהדר שצריך את הכיוון שלו ולצערי חלק מזה זה ליישר אותו כשהוא מאבד את הכיון. הוא פספס היום 45 דקות בהן הוא היה יכול לתרום לקבוצה".

הבלם מרכוס דיניז יעבור מחר צילום כדי לברר אץ חומרת פציעתו ובקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן ממושך. המגן מילוש ראדיבוייביץ' יחזור להתאמן בעוד כ-10 ימים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully