וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדורמים התקבלה בתשואות: "הזדמנות גדולה לקדם את הענף"

אחרי העלייה ההיסטורית לאליפות אירופה, הנשים חזרו לארץ וזכו לקבלת פנים חמה. המאמן מברוקאס: "הישג עצום". הקפטנית שונית סטרוגו: "כולנו מתרגשות. עבדנו מאוד קשה וזה השתלם בסוף"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישאל בכדורמים נשים נחתה הלילה (בין ראשון לשני) בישראל וזכתה לקבלת פנים חמה ולתשואות, אחרי שעברה בהצלבה את נבחרת פורטוגל בדרך להעפלה היסטורית לאליפות אירופה. משפחותיהן של הנשים חיכו להן בנמל התעופה, יחד עם בכירים באיגוד הכדורמים ובמשרד הספורט, והעניקו להן את הכבוד המגיע להן בעקבות ההישג הנפלא.

דודו מלכא ממשרד הספורט פנה לשחקניות הנבחרת ואמר להן: "הלכתי לבדוק מתי התחלתי את התוכנית איתכם, זה היה ב-2011. כל מה שנתנו לכם שנה אחרי שנה, אמרו שאין סיכוי בכלל. שאלו מזה כדורמים נשים. היום, אחרי שכבר עברתם את המשוכה הזו, אתם נבחרת לגיטימית לכל דבר".

מאמן הנבחרת היווני, דמיטריס מברוטאס: "זה זמן היסטורי לכדורמים הישראלי. הצלחנו להגיע ל-12 הקבוצות הטובות באירופה. אני מכיר את רמת הנבחרות, זה הישג עצום והזדמנות גדולה לקחת את הענף קדימה".

שונית סטרוגו, הקפטנית: "מתרגשת, כולנו מתרגשות. הפנים קדימה לאליפות אירופה. עבדנו מאוד קשה בשנה האחרונה, ובעיקר בחצי השנה האחרונה, אבל זה השתלם בסוף".

השוערת איילת פרס: "הרגשה מדהימה. הגשמה של חלום. אחרי כל כך הרבה קמפיינים שנאבקנו, סוף סוף הצלחנו לעשות את זה. כולן היו בטירוף במשחק ונתנו כל מה שהיה להן. המטרה הייתה ברורה - לעלות לאליפות אירופה".

נבחרת ישראל כדורמים נשים. יוסי ציפקיס
נבחרת ישראל כדורמים נשים/יוסי ציפקיס
מאמן נבחרת ישראל כדורמים נשים דמיטריס מברוטאס. יוסי ציפקיס
דמיטריס מברוטאס/יוסי ציפקיס
נבחרת ישראל כדורמים נשים. יוסי ציפקיס
נבחרת ישראל כדורמים נשים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully