וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כרגע אנחנו לא מספיק טובים בשביל לזכות באליפות"

5.3.2018 / 8:30

המאמן החדש של הפועל ירושלים לא מנע הפסד ביתי לבני הרצליה מהתחתית: "אין תירוצים לרמה מנטלית כזו". בקבוצה מודאגים מחוסר הביטחון של השחקנים שבוע לפני מכבי תל אביב

one

גם הצטרפותו של של עודד קטש לא עצרה את ההידרדרות של הפועל ירושלים. מאמן נבחרת ישראל עמד אמש (ראשון) בפעם הראשונה על הקווים של האלופה, אבל זו המשיכה להציג יכולת חלשה והפעם הפסידה בביתה 78:66 לבני הרצליה. "השחקנים נראים מתוסכלים, ההרגשה לא נעימה. חדר ההלבשה לא ביחד ויש הרבה חוסר ביטחון", אמר אמש גורם בתוך הקבוצה.

קטש עצמו הודה לאחר המשחק: "מה שקורה לא קשור רק לכדורסל. זה גם עניינים מנטליים. הכדורסל שאנחנו מציגים בשני צדי המגרש לא מספיק טוב. גם אם יש סיבות כמו פציעות, זה לא באמת תירוץ לרמה מנטלית כזו. לא נפסיק לנסות, זו צריכה להיות הגישה של כל אחד במערכת".

קטש הוסיף על רמת הציפיות: "אני חושב שהצבת מטרות זה דבר נכון וזה מה שצריך להיות. זה תהליך, נכון לעכשיו לבוא ולהרגיש שאנחנו אמורים לזכות באליפות? זו לא הדרך, ואני לא חושב שמישהו מאמין בזה, אנחנו לא מספיק טובים כרגע. צריך להגיד את זה לעצמנו, נצטרך לעבוד כדי להגיע לשם".

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
עבודה קשה. קטש/נועם מושקוביץ

יותם הלפרין סיכם: "אני חושב שאם יש שחקנים שיכולים לצאת מהסיטואציה זה השחקנים שנמצאים פה. יש פה שחקנים שעברו הכל בקריירה, כל סיטואציה, גם פה בהפועל ירושלים עברנו את אותה סיטואציה. אולי אם היינו מנצחים היינו רגועים. הקבוצה שיש פה היא קבוצה עם פוטנציאל, אין לנו הרבה זמן, אבל נצטרך הרבה זמן להעביר את המסר שהמאמנים רוצים להעביר, הכדורסל צריך להיות פשוט, אנחנו צריכים לשחק את הכי טוב שאנחנו יכולים בעוד חודשיים, זה לא יקרה בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב וזה לא יקרה עוד שבועיים".

הלפרין התייחס גם לחילופי המאמנים: "זה אף פעם לא דבר כיפי כי קרה משהו לא טוב, לא סתם מחליפים מאמן. אני עדיין חושב שמודי מאור הוא אחד מאנשי הכדורסל הטובים שיש לנו בארץ, אבל הוא נכנס לסיטואציה לא פשוטה בקבוצה הזאת, הוא ניסה, וזה לא צלח. עודד לא קוסם, הוא לא יגרום לקבוצה הזו לשחק בצורה מושלמת בתוך שלושה ימים. הוא צריך זמן וגם אנחנו צריכים זמן"

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים הפסידה לבני הרצליה 78:66

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully