וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה פתחו במחאה: "תמכנו בכם וירקתם לנו בפרצוף"

5.3.2018 / 17:21

"הקופים הירוקים" לא יעודדו במשחק הדרבי הערב מול הפועל חיפה: "מבזים אותנו משחק אחר משחק. ההנהלה והצוות, אנחנו רואים בכם האשמים". המועדון הגיב: "מרגישים את הכאב שלכם. אנחנו ביחד"

מחזור 25הסתיים05/03/2018
מכבי חיפה
    0
    • (44, גול עצמי) מאבוקה
    • (56) תאמאש
    • (64) תורג'מן
    הפועל חיפה
    ספורט 1

    "אתם מבקשים מאיתנו לתמוך בכם, להיות מאחוריכם, לעודד אותכם, ובתמורה אתם מבזים אותנו משחק אחרי משחק, מבזים את השם של מכבי חיפה ואת הסמל! לא עוד! פליאוף תחתון, 8 נקודות מהקו אדום, ויותר חשוב מהכל - לא לנצח שום דרבי ולתת להם לחגוג לנו בפרצוף?!". כך הודיע הבוקר (שני) ארגון הקופים הירוקים, זאת לקראת משחק הדרבי הערב מול הפועל חיפה. ההודעה מגיעה אחרי ההדחה מהגביע ובצל מאבקי התחתית. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, חיפה תארח היום את הדרבי ובמחזור האחרון תצא לקרב תחתית באשקלון.

    "איפה הכבוד העצמי שלכם?", אמרו בארגון. "אנחנו מפסיקים את העידוד. נתנו לכם את כל התמיכה האפשרית וירקתם לנו בפרצוף. ולכם, הנהלת המועדון והצוות המקצועי, אנחנו רואים בכם האשמים! כי גם ככה אתם לא משחקים בשבילנו".

    עוד בנושא

    הערב: עוד דרבי בליגה (21:00, ספורט 5)
    גלזר זומן לשיחה: "ההחלטה על החילוף היתה נכונה"

    בעקבות המחאה הוציא המועדון הודעה רשמית בה נכתב: "התקופה האחרונה היא מהתקופות הקשות ביותר שידענו כולנו, הקהל והמועדון. אנחנו ערים, רואים, שומעים ובעיקר מרגישים את הכאב של כל אחת ואחד מכם. מאז ההפסד בדרבי התחושה הקשה מלווה את כולנו. חלקנו (יחידים וארגונים), בחר בדרך להביע את המחאה והתסכול. אנחנו לגמרי מבינים מאיפה זה מגיע. מבינים את הכאב. מבינים את התסכול. אנחנו רואים את כל הפעולות הללו כאכפתיות ואהבה בלתי מתפשרת למועדון. רק חשוב לנו שתדעו דבר אחד - אנחנו ביחד. כולנו נמצאים יחד ברגעים הלא פשוטים האלה. אנחנו נמשיך ולא נפסיק לנסות, לעשות הכל, עד אשר מכבי שלנו תחזור למקום בו היא צריכה להיות. אלך איתך בטוב, אלך איתך ברע. ועכשיו יותר מתמיד".

    פרד רוטן יערוך שינוי אחד הערב, כשעומרי גלזר יירד לספסל ובמקומו ישחק אוהד לויטה. השוער זומן לשיחה עם רוטן ומאמן השוערים ארנו ואן זוואם, בה הודיעו לו כי ההחלטה לספסל הייתה נכונה. גורמים במועדון אמרו אתמול כי: "גלזר יישאר איתנו בעונה הבאה. העליהום עליו אינו מוצדק. הוא עשה טעות ושילם עליה. הוא מקבל את כל התמיכה מהצוות המקצועי".

    רוטן ימשיך "לייבש" את קאיו, שככל הנראה יעזוב את הקבוצה בקיץ. הברזילאי יישב שוב ביציע כשלצדו סטפנוס אתנסיאדיס. השניים תרמו שער אחד העונה ובסיומה מכבי חיפה תביא חלוץ זר. מנגד, גיורגי קוסטדינוב וארנסט מאבוקה, שנמצאים תחת זכוכית מגדלת, יפתחו בהרכב. לעומתם, נטע לביא אמור לחזור לסגל לאחר תקופה ארוכה. מוחמד עוואד יפתח על הספסל.

    (עדכון ראשון: 07:36)

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 10132
    • עוד באותו נושא:
    • מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully