וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר זומן לשיחה עם רוטן ומאמן השוערים: "ההחלטה לבצע חילוף הייתה נכונה"

4.3.2018 / 8:25

השוער זומן לשיחה בה נכח גם ואן זוואם: "רוצים שתחשוב מהצד על מה שקרה, לא החסרת דקה העונה", בסיומה זכה לתמיכה. לויטה יקבל את הקרדיט, נושא החתמת שוער בעונה הבאה לא ירד מהפרק

ספורט 1

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, זימן אתמול (שבת) את השוער עומרי גלזר לשיחה בעקבות האירועים האחרונים במסגרתם ירד לספסל בדרבי ויאבד את מקומו בהרכב גם במשחק ביום שני. בשיחה נכח גם מאמן השוערים ארנו ואן זוואם, אך לדברי גורמים במועדון מי שניהל אותה היה המאמן. בשיחה הובהר לשוער כי המאמן מאמין בו וביכולות המקצועיות שלו, אך ציין כי "ההחלטה להוריד אותך לספסל באותו עיתוי הייתה נכונה".

השניים ציינו כי הם עדיין רואים בו שוער ראשון. גורם בחיפה סיפר לאחריה: "רוטן אמר בשיחה כי הוא רוצה שעומרי 'יישב על הספסל ויחשוב קצת על מה שקרה'. הוא הבהיר לו ששיחק את כל המשחקים עד עכשיו ולא החסיר דקה אחת. גם מאמן השוערים תומך בו". שחקנים במכבי חיפה סיפרו כי גלזר נראה מצוברח בעקבות ההתפתחויות האחרונים, אולם הם דאגו "לחזק אותו". על פי הדברים האלה, נראה כי ההחלטה להוריד את השוער לספסל כבר התקבלה.

עוד בנושא

עוד לפני הטעות בדרבי: מכבי חיפה גיששה אצל שוערים אחרים
רוטן הסביר את החילוף של גלזר: "הטעות יכלה להשפיע עליו"

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה עם נטע לביא. יוסי ציפקיס
עדיין רואים בו שוער ראשון. גלזר אחרי החילוף/יוסי ציפקיס

כזכור, סאגת השוערים עלתה עוד לפני משחק הדרבי. במכבי חיפה בדקו אפשרות לחזק את הקבוצה בקיץ ללא קשר למשחק האחרון. אחד השוערים שהוזכר הוא אמיליוס זובאס מבני יהודה, שמבוקש גם על ידי באר שבע. יחד עם זאת, השוער אינו שחקן חופשי ומעברו תלוי בסכומים שתדרוש בני יהודה. אחת האופציות שעלתה היא שאם יגיע לדרום גיא חיימוב, שכבר הוזכר כמועמד לקבוצה לפני הגעתו לבאר שבע, יגיע. "כרגע לא קיבלנו שום החלטה", ציינו בחיפה אתמול. "גלזר שוער מצוין. הביקורת לגיטימית, אבל לא צריך להגזים".

רוטן לא תרגל את ההרכב לקראת הדרבי משום שזהו האימון הראשון מאז הדרבי. הקשר שלומי אזולאי הגיע לאימון אתמול כשהוא עדיין סובל מכאבים באזור האף והעיניים, זכר למכה שספג מיוסיפ איבנצ'יץ' ובעקבותיה נזקק לטיפול רפואי ברמב"ם. אזולאי יכול להתאמן וצפוי לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully