וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן נשאל על התערבות אלי טביב: "אין לי מושג במה מדובר"

מצלמות הטלוויזיה שוב קלטו את בעלי בית"ר ירושלים מעביר לכאורה הוראות למאמן, שהתחמק כשנשאל לגבי הנושא. איתי שכטר: "אין לנו מטרות לסוף העונה, אלא רק למשחק הקרוב מול הפועל רעננה"

בית"ר ירושלים רשמה הערב (ראשון) את הניצחון הרביעי שלה בחמשת המחזורים האחרונים. הקבוצה מהבירה עשתה את זה עם 0:3 קליל בבית מול הפועל עכו, במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. אריק סאבו כבש את הראשון בפנדל (14), איתי שכטר הכפיל בפנדל (64) ואופיר קריאף השלים (84) את החגיגה הבית"רית.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל עכו

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר לאחר המשחק: "ניצחון חשוב מאוד. ידענו שקל זה לא יהיה. זה היה ערב של המון השקעה. הצלחנו ואנחנו מרוצים. באופן אוטומאטי בחלק הראשון הכול צפוף. אחרי הגול הדברים נפתחים. אנחנו נשארים במקום שאנחנו ונלחמים פר משחק. עכשיו עם הפנים עם רעננה. ככה אנחנו עובדים. עידן ורד? אני חושב שהוא דמות חשובה לבית"ר ירושלים. צריך איתו זמן. בסופו של יום רוצים לטובת עידן וטובת הקבוצה וזה הכיוון. הוראות יורדות לספסל מהיציע? אין לי מושג על מה מדובר"

איתי שכטר אמר: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לאור ואקנין. שחקן שלנו שעבר פציעה לא קלה, תרגיש טוב ותחזור למשחק. ב-20 הדקות הראשונות היינו בהלם. צריך לתת על זה את הדעת כדי לרוץ עד הסוף. מול קבוצה יותר מרוכזת אולי היינו נכנסים לפיגור. אנחנו יודעים לצאת מפיגור אבל לא צריך להגיע לזה. זה היה משחק קשה. אני אחזור ואגיד אנחנו מסתכלים על המשחק הבא. אין לנו מטרות לסוף שנה. יש לנו מטרה למשחק הבא. צריך להיות צנוע ורעב. מי שמסתכל רחוק מפסיד את הקרוב. החוזה שלי? כרגע המשא ומתן הוא באמצע הדרך. יש שיחות בין הסוכן שלי לאוחנה וטביב. אני רוצה להישאר בבית"ר. חוזה וסוכן. זה חלק מהמשחק. מקווה שהכול יסתדר. עידן ורד הוא כוכב כדורגל. אנחנו צריכים אותו במאבק. תהיה ליגה חזקה עד הסוף. הפנדל? לא ניסיתי ליפול, אני שמח על השריקה וממשיכים הלאה".

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר: "אין ספק שזה מאכזב. במיוחד שבחצי הראשון היינו במשחק. בחצי השני לא היינו מספיק טובים. הליגה עוד לא אבודה. נילחם ונעבוד קשה. ההגנה מתחילה בהתקפה. לא פייר להאשים את ההגנה. כולם שותפים למשחק ההגנה. אנחנו סופגים ולא כובשים וזה המצב. להיות כנים לא קל להרים שחקנים אחרי הפסדים כאלו. אבל אנחנו רוצים לעשות את זה עד הסוף. הליגה האמתית שלנו היא הפלייאוף התחתון. פנדל? אני לא רוצה לדבר על שופטים. מהזווית שלי לא ראיתי. לא הבקענו ואני מאשים רק את עצמנו".

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מרוצה מהניצחון. בן זקן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully