וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את פרייבורג

עצמי של שבולוב (25), שער נהדר של טוליסו (28) ושערים של ואגנר (54) ומולר (69) סידרו לבווארים ניצחון 15 מ-16 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ופער של לא פחות מ-20 נקודות בפסגה

ספורט 1

המחזור ה-25 בגרמניה ננעל היום (ראשון) ובמוקד, באיירן מינכן הביסה 0:4 את פרייבורג. עוד קודם לכן, שטוטגרט ניצחה בחוץ 2:3 את נועלת הטבלה, קלן..

קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
טוליסו חוגג את השער הנהדר שלו/רויטרס

פרייבורג - באיירן מינכן 4:0

הבווארים עשו צעד נוסף בדרך לאליפות נוספת עם ניצחון חוץ גדול, שהגדיל את הפער שלהם משאלקה השנייה ל-20 נקודות, פשוט מדהים. הקבוצה של יופ היינקס, שנעצרה בשבוע שעבר אחרי 14 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות עם 0:0 ביתי מול הרטה ברלין, חזרה לנצח בעוד פרייבורג נותרה במקום ה-13 עם 29 נקודות.

באיירן כבשה את הראשון, או יותר נכון עלתה לראשונה ליתרון, בדקה ה-25. מאטס הומלס הקפיץ כדור לרחבה, זה הגיע לתומאס מולר שניסה ליישר למרכז ופגע בשוער המארחת אלכסנדר שבולוב ומשם פנימה בדרך ל-0:1. בדקה ה-28 הגיע השער היפה במשחק. טיאגו אלקנטרה מסר לקורנטן טוליסו, שבעט כדור בעוצמה אדירה מ-25 מטר ששפשפף את הקורה והלך פנימה, 0:2. באיירן השיגה את השלישי בדקה ה-54 אחרי שחואן ברנאט עצר את הכדור בצד שמאל של הרחבה ומסר לרוחב, מולר בעט ונבלם אבל זה הגיע אל סנדרו ואגנר שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:3. בדקה ה-69 כבשה באיירן כבר את הרביעי. הפעם זה הגיע מצד ימין עם קרן של יוזואה קימיש, תומאס מולר הגיע ראשון לפינה הקרובה ובעט בנגיעה אחת חזק פנימה את ה-0:4. מולר הגיע ל-102 שערי בונדסליגה והשתווה לדיטר הנס במקום הרביעי טבלת הכובשים של הקבוצה בליגה בכל הזמנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני שטוטגרט חוגגים עם מריו גומז. AP
שטוטגרט בשלה. גומז חוגג עם תומי/AP

קלן - שטוטגרט 3:2

צפו בתקציר המשחק

המארחת ירדה חזרה לקרקע אחרי הניצחון המפתיע על ר.ב. לייפציג במחזור הקודם, וספגה הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים שהותיר אותה במקום האחרון בטבלה. הפתיחה של קלן דווקא הייתה טובה וקלאודיו פיזארו הוותיק העלה אותה ליתרון אחרי שבע דקות. הפרואני כבש את שערו הראשון העונה וקבע הישג נדיר: הוא כבש שער בונדסליגה אחד לפחות ב-20 השנים האחרונות (1998-2018). לצערו, זה היה רחוק מלהספיק, כי אז החל המופע של אריק תומי ומריו גומז, שהפכו את התוצאה עם שני שערים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. הקשר סידר צמד לגומז הנפלא, שכבש ארבעה שערים בחמשת המחזורים האחרונים, ובמחצית השנייה הפך לראשון בליגה שמבשל שלושה שערים במשחק מאז 2010/11, כשעזר לאנדראס בק (57) למצוא את הרשת. מילוש יואיץ' (87) צימק בבעיטה חופשית יפה אך לא מנע משטוטגרט ניצחון רביעי ברצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully