וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "מפילים על עומרי גלזר את הכישלון של מכבי חיפה, שטרן חלובה האיש הנכון ליו"ר ההתאחדות"

על מכבי תל אביב: "יש לה בעיה בעמדת המאמן, יש אצלה פחד, הזרים לא טובים". העקיצה לדודו דהאן: "שכטר? אי אפשר לדבר עם קבוצה אחרת שנאבקת על אליפות". העליהום על גלזר: "לא יעזור לאף אחד". אבי נמני בראיון ל"טוכמן וחמי"

צילום מסך

סוכן השחקנים ושחקן העבר אבי נמני התראיין היום (ראשון) לתוכנית "טוכמן וחמי" והתייחס למצב בקבוצת נעוריו ("יש לה בעיה בעמדת המאמן, ג'ורדי כבר צריך ללמוד מהטעויות של עצמו"), לעתידו של שחקנו איתי שכטר ("לא מדברים עם קבוצה אחרת, חד משמעית") ולעליהום על עומרי גלזר ("מטעות ששוער עשה ועד להפיל עליו כישלון של מכבי חיפה, שזה כישלון של הרבה שנים, המרחק מאוד גדול").

סוכן השחקנים אבי נמני. יוסי ציפקיס
"אני עדיין חושב שלמכבי יש סיכוי טוב מבאר שבע לזכות באליפות". נמני/יוסי ציפקיס
"הזרים של מכבי תל אביב הם לא שחקנים שעושים את ההבדל, הם בינוניים ועם מספרים גבוהים והעברות הזויות על קיארטנסון וראיקוביץ', שהוא שוער בינוני במקרה הטוב"

על מכבי תל אביב: "הבעיה של מכבי תל אביב הרבה יותר גדולה. יש בעיה בעמדת המאמן שלא יודע לקבל החלטות תוך כדי משחק. לכולם נוח לדבר על היכולת הטובה נגד הפועל חיפה ולהתעלם מהיכולת הרעה נגד רעננה, עכו והמשחק אתמול. מכבי תל אביב תמשיך לרוץ לאליפות כמו גם באר שבע ובית"ר בגלל ששאר הליגה לא מצליחה להתרומם. מבחינתי הזוי שמכבי תל אביב משחקת עם שלושה בלמים נגד הקבוצות הקטנות וגם אם עושים חילופים, הם הגנתיים במקום התקפיים. מכבי תל אביב צריכה להבין שכדי לזכות באליפות בעונה כזאת חלשה היא צריכה לשחק התקפי, אבל כנראה שיש אצלה פחד".

על בניית הסגל והזרים במכבי תל אביב: "צריך לעשות הפרדה בין בניית הסגל לתפקוד במהלך המשחק. הזרים לאורך כל השנים הם זרים לא טובים. הם לא שחקנים שעושים את ההבדל, הם בינוניים ועם מספרים גבוהים והעברות הזויות על קיארטנסון וראיקוביץ', שהוא שוער בינוני במקרה הטוב".

על המאמן ושיטת המשחק: "מכבי תל אביב הייתה צריכה לקחת בחשבון שזה מה שיקרה. לכל מאמן חדש יש את שכר הלימוד שלו. אי אפשר ללחוץ על כפתור והכל יעבוד כמו שצריך, זה לא יכול לקרות. צריכה להיות הבנה לגבי זה. למרות זאת, אני חושב שהוא כבר צריך ללמוד מהטעויות של עצמו. למכבי אין סיבה לשחק עם שלושה בלמים, זה לא נותן לה כלום. למכבי תל אביב יש בעיה במרכז ההגנה וטל בן חיים לא משחק, זה תמוה לחלוטין מבחינתי. אני עדיין חושב שלמכבי יש סיכוי טוב מבאר שבע לזכות באליפות".

על אלירן עטר: "לא חושב שההבאה שלו למכבי הייתה טעות. המספרים שלו טובים. לא מצליחים להשתמש בו בצורה נכונה וזו כבר בעיה של המאמן. אלירן היה בכושר טוב, נתן שער במשחק העונה ושבוע אחרי זה הוא לא נתן לו לפתוח. אלה שיקולים של מאמן. יכול להיות שהוא ישתמש באלירן בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מכבי תל אביב צריכה להבין שכדי לזכות באליפות בעונה כזאת חלשה היא צריכה לשחק התקפי, אבל כנראה שיש אצלה פחד". קרויף/קובי אליהו

על איתי שכטר אמר נמני שלעת עתה הוא נשאר בבית"ר, ובעקיפין שלח עקיצה לדודו דהאן: "אנחנו לא מדברים עם קבוצה, חד משמעית. אנחנו מדברים ונדבר בהמשך עם בית"ר ירושלים ונקווה שיסתדרו הדברים. אם לא יסתדרו, נדבר עם קבוצות אחרות בסוף העונה. אנחנו לא נשב עם אף אחד ולא נשפיע על מאבק האליפות. אי אפשר לדבר עם קבוצה שנאבקת עם קבוצה אחרת על אליפות על שחקן שלה. השחקן רוצה לזכות באליפות, נקודה".

על עומרי גלזר: "לפעמים בכדורגל גם עושים טעויות. שוער עשה טעות, וזו באמת טעות שלו. מטעות ששוער עשה ועד להפיל עליו כישלון של מכבי חיפה, שזה כישלון של הרבה שנים, המרחק מאוד גדול. אני רואה שיש מגמה כזאת, אבל זה לא יעזור לאף אחד. הוא טעה, שילם את המחיר והוחלף. הוא שוער טוב מאוד, והוא ימשיך להיות טוב מאוד. תהיה לו קריירה מצוינת, הוא מקצוען ויש לו אופי מצוין. עושים טעויות וצריך לדעת להתרומם מהן, כמו כל שחקן כדורגל אחר. נכבד את ההסכם עם מכבי חיפה והם יחליטו מה הם רוצים לעשות בעתיד".

על יוסי בניון: "יוסי ימשיך לשחק בעונה הבאה במכבי פתח תקוה, וזה חד משמעי".

על הבחירה ביושב ראש ההתאחדות הבא: "אני רואה בימים האחרונים את ההתנהלות. יש פה מפת אינטרסים מאוד גדולה ואנשים מושכים לכיוונים מסוימים. אני במערכת יחסים בסדר עם כולם. שטרן חלובה הוא אדם שלפי דעתי מתאים לתפקיד. עופר עיני פחות מתחבר לכדורגל, הוא לא בא למשחקים, אבל מצד שני הוא עשה עבודה טובה מבחינה כלכלית. אני חושב ששטרן חלובה הוא האיש הנכון. הוא אחד שיכול לעשות שינויים ועומד אחרי מה שהוא אומר. הוא בחור רציני ואני מאוד מחזיק ממנו. לכדורגל, הוא הבן אדם הכי מתאים".

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא יהיה חנן ממן החדש. שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully