וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מרטין דל פוטרו ניצח את קווין אנדרסון וזכה בטורניר אקפולקו

הארגנטינאי בן ה-29, שמדורג תשיעי בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את הדרום אפריקאי (שמיני בעולם) וזכה בתואר ה-21 שלו בקריירה. לסיה טסורנקו האוקראינית (40 בעולם) זכתה בטורניר הנשים

ספורט 1

בווידאו: תקציר במשחק בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל בשנגחאי

חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי זכה היום (ראשון) בטורניר אקפולקו אחרי 4:6, 4:6 על קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (8 בעולם) בגמר. אנדרסון, שמעולם לא ניצח את דל פוטרו, ירד למאזן 7:0 נגד יריבו. דל פוטרו בן ה-29, הממוקם במקום התשיעי בעולם, זכה בתואר ה-21 שלו בקריירה אחרי שהפסיד בשני הגמרים האחרונים אליהם העפיל. בטורניר הנשים ניצחה לסיה טסורנקו האוקראינית (40 בעולם) אחרי שגברה 7:5, 6:7 (2), 2:6 בקרב עיקש על סטפני ווגל השוויצרית (183 בעולם) במשחק שהגיע לכמעט שלוש שעות. האוקראינית, שזכתה באקפולקו גם ב-2017, שמרה על התואר.

"זה טורניר כל כך קרוב לליבי עכשיו, ההרגשה מדהימה", אמרה טסורנקו בסיום, והוסיפה: "אני רוצה להגיד לסטפני שזה היה משחק יוצא דופן. כמעט שלוש שעות. היינו מאוד לחוצות ונתנו את כל כולנו עד לסיום. אני רוצה להודות לה על המשחק הזה והחוויה הזאת ואני מקווה שהצופים נהנו". עבור ווגל (27), אגב, זו הייתה הופעה ראשונה אי פעם בגמר. בגמר טורניר הזוגות ג'יימי מארי וברונו סוארס גם כן הגנו על התואר שלהם משנה שעברה כשניצחו את התאומים האמריקאים בוב ומייק בריאן 6:7 (4), 5:7. בטורניר הזוגות לנשים ניצחו טטיאנה מריה והת'ר ווטסון.

טניסאית אוקראינית לסיה טסורנקו. GettyImages
לקח לה כמעט שלוש שעות לשמור על התואר. טסורנקו עם הסומבררו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully