וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: למרות הסעיף בחוזהו מימר צפוי להמשיך אם יסיים שביעי

4.3.2018 / 6:45

אחרי חשיפת הסעיף שקבע כי האופציה לעונה הבאה לא תמומש, במועדון ייפגשו עם המאמן בקרוב כשראשות הפלייאוף התחתון תבטיח חוזה חדש. גורם על בניון ולידור כהן: "רמה מעל הקבוצה". לוזון לשחקנים: "המקום השביעי חשוב"

ספורט 1

מכבי פתח תקוה קרובה להבטיח באופן רשמי את ההישארות שלה בליגת העל ובשבועות הקרובים ישתלבו יותר שחקנים צעירים ברוטציה של שרון מימר. "המקום השביעי חשוב לנו", אמר לפני המשחק אבי לוזון לשחקנים, כששרון מימר ועומר גולן הצטרפו אליו. לפתח תקוה אין אינטרס כלכלי לסיים במקום השביעי, אלא עניין מקצועי בלבד. מבחינת מענקי מיקום, המקום השביעי יעניק לה 33 אלף שקל יותר מאשר השמיני, אך במועדון רוצים לסיים עם טעם טוב את העונה הנוכחית. אם מימר יסיים במקום השביעי, פתח תקוה תבטיח לו חוזה לעונה נוספת. בשיחה שנערכה בשבוע האחרון בין ראשי המועדון למאמן, מימר קיבל הבטחה כי הוא יוזמן לשיחה בשבועות הקרובים, עוד לפני סיום העונה, בנוגע לעתידו. כזכור, בחודש דצמבר כבר קיבלו במועדון החלטה עקרונית לא להמשיך את ההסכם בעקבות סעיף בחוזהו של המאמן לפיו אם לא יסיים באחד מששת המקומות הראשונים, הוא לא ימשיך בקבוצה. יחד עם זאת, מאז הקבוצה השתפרה וההחלטה השתנתה.

עוד בנושא

צפו במספרת של בניון שנתנה למכבי פתח תקוה 2:3 על רעננה
מימר: "אם בניון היה מגיע קודם, אולי היינו בפלייאוף העליון"

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
ימשיך? שרון מימר/שלומי גבאי

במועדון ממשיכים להתמוגג מהיכולת של יוסי בניון. "הוא ולידור כהן רמה מעל הקבוצה, מזל שהחתמנו אותו", אמרו במועדון. "המשחק אתמול לא התעלה לרמה גבוהה, אבל יוסי שוב הוכיח שהוא ההבדל בין קבוצה שמפסידה לקבוצה שמנצחת משחקים כאלה". לאור היכולת שהוא מציג, לא מן הנמנע שבניון יקבל בעונה הבאה את סרט הקפטן. גם לידור כהן קצר שוב מחמאות מהצוות המקצועי, אחרי שכבש את שערו השביעי העונה.

מנצ'סטר סיטי עדיין עוקבת אחר מנור סולומון, אך מקורבים לעסקה טוענים כי הם לוקחים את הזמן בנוגע להחלטה. ייתכן ונציג של מועדון הפאר יגיע לאחד המשחקים הקרובים כדי לצפות שוב בשחקן. כפי שפרסמנו, הסיטי שוקלת להגיש הצעה לרכישת השחקן ולהשאיל אותו מיד לאחר הצבא. סולומון מצדו קיבל הבטחה מהצבא כי ישקלו בחיוב את נושא קיצור השירות אם יקבל הצעה ממועדון פאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully