וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "אם בניון היה מגיע קודם, אולי היינו בפלייאוף העליון"

26.2.2018 / 22:20

מאמן מכבי פתח תקוה החמיא לשחקן הוותיק: "ידעתי מה הוא יביא". אז'ובל: "גם אם נרד, ניתן פייט עד הסוף". עימות בין רייכרט לאנשי המלאבסים ורומאריו פירס במהלך הירידה לחדרי ההלבשה במחצית

ספורט 1

השידוך בין מכבי פתח תקוה ליוסי בניון ממשיך להניב פירות, והערב (שני) הוא כבש את שערו השלישי בארבעה משחקים במדי המלאבסים, והיה השחקן הבולט במהלך הניצחון 1:2 על הפועל עכו. שלוש הנקודות הללו שמות את פתח תקוה במרחק של 14 נקודות מהקו האדום ומבטיחות כמעט בוודאות את הישארותה לעונה נוספת בליגת העל. מנגד, נועלת הטבלה הובילה 0:1 אך ירדה מנוצחת בפעם השלישית ברציפות והיא רחוקה שמונה נקודות ממ.ס. אשדוד שבמקום ה-12. נראה כי בעכו מתחילים להשלים עם ירידת הליגה המתקרבת.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה יצאה מפיגור וניצחה 1:2 את הפועל עכו
לאומית: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל קטמון 0:2 בחוץ
דיווח: נבחרת ארגנטינה ומסי יתארחו בישראל שבוע לפני המונדיאל

יש לציין כי בירידה לחדרי ההלבשה במחצית אירע עימות חמור בין בן רייכרט לאנשי מכבי פתח תקוה. במועדון טענו כי הקשר "ניסה לעשות פרובוקציות על מנת לפתח מהומה במקום כשמי שניסה להרגיע אותו היה רומאריו פירס, שאף התעמת איתו מילולית".

שחקן הפועל עכו גבי קניקובסקי מאוכזב. יוסי ציפקיס
השלים עם הירידה? קניקובסקי בסיום/יוסי ציפקיס

"צריך לקרות משהו מיוחד מאוד כדי שנרד ליגה", הודה שרון מימר בסיום, "היה ניצחון חשוב מאוד ואני שמח על הניצחון ועל הדרך. יכולנו לסיים את המשחק גם בתוצאה גבוהה יותר, אבל אני שמח מהדרך. התחלנו טוב והיה בסדר, נרדמנו קצת בשער שלהם ונכנסנו ללחץ. במחצית השנייה היינו יכולים לכבוש שערים נוספים, אבל זה בסדר. ניצחנו וממשיכים הלאה".

על בניון: "ידעתי מה הוא יביא. חבל שהוא לא הגיע קודם כי אולי היינו יכולים להשתחל לפלייאוף העליון. אני יודע שיוסי רוצה לשחק 200 דקות ברציפות, אבל יש לנו עוד משחק בעוד חמישה ימים. מאוכזב? זה יוסי, הוא רוצה מאוד לשחק. אם הוא לא ירצה, אני אדע שמשהו לא בסדר".

על העובדה שהחמיצו את הפלייאוף העליון: "זה מאכזב כי אם היינו מתחברים בזמן, היינו יכולים להגיע לפלייאוף העליון".

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר: "לצערי איבדנו חמש דקות לפני סוף המחצית את הריכוז, ספגנו שני שערים לא מחויבים. במחצית השנייה ניסינו לתקן, עשינו שינויים כדי לשנות דברים, אבל זה לא הלך. אנחנו מאוכזבים כי שמטנו יתרון. זה כואב, אבל נצטרך לתקן ולשפר את זה. אני לא שומע את הקללות של הקהל במהלך המשחק, אני מרוכז במשחק. אנחנו צריכים לאגור נקודות וזה מה שחשוב. השחקנים רוצים, מבקיעים שערים. לצערי זה לא עוזר. צריך להרים את השחקנים ולהמשיך קדימה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל עכו לוטם זינו מאוכזב. יוסי ציפקיס
מיואש. לוטם זינו/יוסי ציפקיס

בן אז'ובל: "אחד המשחקים שלא נרצה לזכור. כל השבוע איציק הכין אותנו למה שמכבי פתח תקוה הולכת לעשות ולא באנו מחויבים ולא עשינו את הדברים כמו שצריך. ראו את זה על המגרש. לרוב אנחנו פותחים טוב, מובילים ואז באה דעיכה. אני לא יודע איך להסביר את זה. כרגע המצב נהיה גרוע יותר, נצטרך ללכת הביתה, לעשות חושבים ולהרים את הראש. לפעמים יש הופעות פחות טובות ובשביל זה אנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה ולשים אותו בצד, להתרכז במשחקים הבאים ולהיות טובים יותר".

על עתידו שלו אמר החלוץ: "הראש שלי כל כולו בהפועל עכו, אני לא מתעסק בעתיד שלי, יש לי סוכן שמתעסק בדברים האלה. אני מתרכז רק בהפועל עכו. אני מתאמן חזק ומגיע לכל משחק, להיות הכי מוכן שאפשר". על השאלה האם עכו השלימה עם הירידה אמר: "זה שאנחנו נראים עצובים זה בגלל שלא היה לנו משחק טוב ואנחנו יודעים מה המשמעות של ההפסד הזה. גם אם נרד, נרד בכבוד וניתן פייט עד הסוף".

מנור סולומון: "כיף מאוד, אנחנו שמחים מאוד. ידענו שאנחנו צריכים לנצח כדי לא להסתבך. אני שמח גם שהצלחתי לכבוש אחרי זמן ממושך. אני מנסה לשים הכול בצד, יש דיבורים תמיד. אני מנסה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר".

על בניון: "זה כבוד גדול, שמחתי מאוד כשהוא בא. הוא דמות להערצה ולחיקוי. זה כבוד גדול וכיף מאוד ששחקן ואישיות ברמה הזאת הגיע אלינו. אם היו אומרים לנו בתחילת העונה שנהיה בפלייאוף התחתון, ברור שלא היינו שמחים וגם עכשיו אנחנו לא שמחים, אבל טוב שניצחנו ומזה אנחנו מרוצים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully