וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ענבל שמש זכתה במדליית זהב בסבב גביע אירופה בוורשה

3.3.2018 / 19:02

הג'ודוקא השיגה חמישה ניצחונות בדרך למדליית הזהב בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג בתחרות בפולין. המאמן שני הרשקו: "הנבחרת תמשיך בהכנות לקראת אליפות אירופה שתיערך בתל אביב באפריל"

ענבל שמש ג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ההמנון הושמע בפולין. ענבל שמש/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

ענבל שמש זכתה היום (שבת) במדליית זהב בסבב גביע אירופה לנשים בוורשה, פולין, לאחר שניצחה בגמרה את אגטה זצ'גה המקומית. שמש החלה את יום הקרבות שלה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג עם ניצחון מול אנטיפינה אנסטסיה מאוקראינה בניקוד זהב, ולאחר מכן עברה את ברדיבקובה מקזחסטן וניצחה באיפון את שינה זנדר מגרמניה. בחצי הגמר התגברה הישראלית על טינה זלטנר האוסטרית, ובגמר כאמור ניצחה בווזארי את זצ'ג'ה ובכך העניקה לנבחרת ישראל את מדליית הזהב.

תמר מלכה (48 ק"ג) הגיע למקום השביעי בתחרות, מאמני נבחרת הנשים איבון בוניש ועידו בר ליוו את הנבחרת.

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים: "גאה מאוד בענבל שמש על ההישג המשמעותי, הזכייה במדלית הזהב והשמעת ההמנון על אדמת פולין. הנבחרת תמשיך בהכנות שלה לקראת אליפות אירופה שתיערך בתל אביב בחודש אפריל".

יו"ר האיגוד משה פונטי: "הישג נהדר לענבל, אני גאה בה וגאה בצוות המאמנים בראשות שני הרשקו, המאמן הראשי של נבחרת הנשים. הנבחרת ממשיכה לעבוד קשה, כשבמקביל אנחנו ממשיכים בהכנות לאליפות אירופה, מה שבהחלט יהווה עבורנו את אירוע השיא של השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully