וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה: נבחרת ישראל עלתה לאליפות אירופה בכדורמים נשים

3.3.2018 / 19:03

הנבחרת הישראלית ניצחה 9:11 בפורטוגל בשלב ההצלבה אחרי שניצחה 10:14 בארץ במשחק הראשון והן ישחקו ביורו 2018 שייערך בקיץ הקרוב בברצלונה. ישראל שיחקה ללא האמריקאית/יהודייה מקנזי מונה

נבחרת ישראל, כדורמים נשים. איגוד הכדורמים, אתר רשמי
שחקניות נבחרת ישראל/אתר רשמי, איגוד הכדורמים

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים עלתה הערב (שבת) לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב בברצלונה.הנבחרת ניצחה בפורטוגל 9:11 בגומלין אחרי שניצחה גם בארץ 10:14 במשחק הראשון בשלב ההצלבה.

נבחרת ישראל עשתה את ההישג ללא העולה החדשה מארצות הברית, מקנזי מונה, שטרם קיבלה דרכון ישראלי למרות שהרבנות בישראל אישרה את יהדותה. משרד הפנים והסוכנות היהודית דרשו ממנה מסמכים נוספים כך שאלופת המכביה עדיין לא היתה יכולה לייצג את ישראל. זו הייתה הפעם הראשונה בה נבחרת ישראל מעפילה מהבית המוקדם אל שלב ההצלבה באליפות אירופה. נבחרת הנשים היא פרויקט לאומי לקראת המשחקים האולימפיים בפריס 2024. את ישראל הוביל שונית סטרוגו עם 5 שערים, ליאור בן דוד כבשה 2 וגם מריה דסיוס הרשיתה פעמיים, הילה פווריאן וענבר ברנע כבשו שער אחד כל אחת.

המאמן היווני של ישראל דמיטריס מברוטאס: "התכוננו טוב למשחק, שהיה שונה מהמשחק בישראל. הבנות נתנו יותר מ-100 אחוז מעצמן. הן ראויות להיות בין 12 הנבחרות הראשונות באירופה. משם הלאה? זה כבר תלוי בהגרלה. כיום להיות בין שמונה הראשונות זה בלתי אפשרי עדיין, אבל כל מיקום בין 8 ל-12 אפשרי. איגוד הכדורמים וכל הענף התגייס למשימה ונתן תמיכה אדירה לנבחרת. אני מרוצה מאוד היום וגאה בשחקניות".

שונית סטרוגו: "היינו מרוכזות ולא שמענו בכלל את הקהל המקומי שעודד. אנחנו שמחות מאוד ומרגישות נהדר לאחר שעבדנו קשה מאוד. היה לחץ גדול לפני המשחק, אבל הצלחנו לעשות מה שביקשו מאיתנו. הגענו לפורטוגל עם רעל בעיניים ורצון להילחם מהשנייה הראשונה עד האחרונה. הנבחרת הזו צעירה ויכולה להתקדם עוד ולשחק אפילו טוב יותר בעתיד".

נבחרת ישראל, כדורמים נשים. אתר רשמי
שחקניות נבחרת ישראל/אתר רשמי

במקביל, באותו שלב בגברים, הפסידה ישראל היום בווינגייט 11:10 לגאורגיה לאחר שהפסידה בטביליסי בשבוע שעבר 12:1. לישראל: גדי הדר, אור קרן, ניתאי כהן ותמיר פריד 2, אלכס שמויסמן ויריב זוננשטרן 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully