וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו באוטיסטה אגוט זכה בטורניר דובאי

הספרדי, המדורג 23 בעולם, ניצח 3:6, 4:6 את לוקא פוי הצרפתי (15) וזכה בפעם הראשונה בקריירה שלו בטורניר מסבב ה-ATP 500. זהו תואר שמיני בסך הכול של באוטיסטה אגוט ושני השנה

רוברטו באוטיסטה אגוט טניסאי ספרדי. רויטרס
תואר שמיני בסך הכול ושני השנה. באוטיסטה אגוט חוגג בסיום/רויטרס

רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי, המדורג 23 בעולם, הצליח לזכות הערב (שבת) בתואר הגדול בקריירה שלו. באוטיסטה אגוט הצליח בפעם הראשונה בקריירה לזכות בטורניר מסבב ה-ATP 500 כשעשה בדובאי אחרי 3:6, 4:6 מול לוקא פוי הצרפתי (15 בעולם). באוטיסטה אגוט הגיע אל הטורניר עם רצף של שלושה הפסדים בסבב, הרצף הארוך ביותר שלו מאז 2016, אבל הצליח לרשום שבוע חלומי במהלכו שמט רק מערכה אחת וזכה בתואר השני שלו השנה כשהוא שולל מפוי את העלייה הראשונה שלו אי פעם לטופ 10 אליו היה נכנס אם היה מנצח.

זה התואר השמיני של באוטיסטה אגוט בסך הכול והשני השנה אחרי שבתחילת העונה הניף את הגביע גם באוקלנד. הספרדי ייקח איתו 565,530 דולר ו-500 נקודות דירוג שיעלו אותו אל המקום ה-16 בעולם. עבור פוי זהו הפסד שני ברציפות בגמר אחרי שבשבוע שעבר הפסיד לקארן חצ'אנוב הרוסי בגמר טורניר מארסיי.

דודי סלע. רויטרס
לא אוהב לשחק נגד פריץ. סלע/רויטרס

דודי סלע סיים הלילה (בין שישי לשבת) את דרכו בצ'לנג'ר אינדיאן וולס (סך פרסים: 150 אלף דולר + אירוח) ברבע הגמר. הישראלי בן ה-32, המדורג 100 בעולם, הפסיד 6:3, 6:2 לטיילור פריץ האמריקאי בן ה-20, המדורג 77 בעולם. פריץ הצעיר נזקק ל-50 דקות בלבד על מנת להשלים את הניצחון כשהוא מגיש 6 אייסים ושובר שלוש פעמים את ההגשות של סלע בחמישה ניסיונות בעוד הישראלי לא השיג אפילו נקודת שבירה אחת על ההגשות של יריבו. בעקבות ההישג שלו, קיבל סלע 4,380 דולר ו-25 נקודות דירוג. זה היה המפגש הרביעי בין השניים כשבכל אחד מהם ניצח פריץ כשסלע אפילו לא מצליח לקחת מערכה אחת מבין השמונה ששוחקו.

בטורניר אקפולקו מסבב ה-ATP 500 נערכו הלילה כבר משחקי חצי הגמר. חואן מרטין דל פוטרו, שדורג שישי בטורניר ותשיעי בעולם, הרשים מאוד וניצח 4:6, 2:6 את סשה זברב הגרמני בן ה-20 (5). בגמר ישחק דל פוטרו מול יריב גבוה ממנו בדמותו של קווין אנדרסון (8 בעולם), שנזקק לשלוש מערכות בשעתיים ועוד 21 דקות כדי לנצח 3:6, 6:4, 3:6 את ג'ארד דונלדסון האמריקאי בן ה-21 (59).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. AP
ניצחון מרשים מאוד של דל פוטרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully