וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל עכו: התלבטות בין וארן לסילבסטר בחוד

בן זקן לא תרגל הרכב באימון המסכם ויציב את אחד משני החלוצים לצד שכטר ועזרא. גולדברג ישמור על מקומו, היציע המזרחי שוב יהיה סגור (א', 21:00, ספורט1). רייכרט בספק מנגד

מחזור 25הסתיים04/03/2018
בית"ר ירושלים
  • סאבו (14, פנדל)
  • שכטר (64)
  • קריאף (84)
0
    הפועל עכו
    ספורט 1

    בווידאו: תקציר ה-1:1 של בית"ר ירושלים בבאר שבע

    בית"ר ירושלים:

    היציע המזרחי בטדי ימשיך להיות סגור גם מחר (ראשון, 21:00, ספורט1) במשחק של בית"ר ירושלים מול הפועל עכו, עקב העונש שספגה הקבוצה בעקבות הקריאות הגזעניות נגד בני סכנין. המאמן בני בן זקן זימן 19 שחקנים ולקראת המשחק ינפה אחד. ז'אורז'יניו, מרסל הייסטר ואור ואקנין הפצועים לא מתאמנים ולא יהיו בסגל. ואקנין יעבור צילום שאחריו תתברר סופית חומרת הפציעה. אנתוני וארן או יקוב סילבסטר אמורים לפתוח בחוד ההתקפה, כאשר פרט לכך תמשיך בית"ר עם ההרכב שפתח בטרנר ושון גולדברג ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי. בן זקן לא תרגל את ה-11 באימון המסכם ולא ערך אסיפה לקראת המשחק אך צפוי לעשות זאת מחר לפני המשחק.

    הפועל עכו:

    בן רייכרט בספק למשחק נגד בית"ר ירושלים, כאשר רק בסמוך למשחק יוחלט האם הקשר יהיה בסגל. מי שיחליף את רייכרט במקרה הצורך הוא אוהד רבינוביץ'. גל שיש שנעדר מהמשחק האחרון יחזור להרכב כאשר בעכו מאמינים שבכוחם להפתיע בטדי. "נכון שבית"ר טובה מאיתנו בהרבה, אבל אם אנחנו רוצים להישאר אז אנחנו חייבים להתחיל להשיג נקודות בכל מחיר", אמר אחד השחקנים. "אסור לנו לוותר על אף משחק מראש".

    עוד באותו נושא

    הלו יקוב: החיבור המוצלח של יקוב סילבסטר ובית"ר ירושלים

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. ברני ארדוב
    יקבל מקום בחוד? אנתוני וארן/ברני ארדוב

    טריוויה

    * בית"ר ירושלים ניצחה בכל ארבעת משחקיה האחרונים מול הפועל עכו, עם הפרש שערים 2:11.

    * בית"ר ירושלים ממשיכה ברצף שלה וסופרת כבר 30 משחקי ליגה בהם כבשה שער אחד לפחות. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק תשעה משחקים מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

    * הפועל עכו היא הקבוצה עם הכי מעט תוצאות תיקו העונה. היו לה רק שני משחקים שלא הוכרעו, כשהאחרון היה 1:1 מול בני יהודה במחזור החמישי, לפני כחמישה חודשים.

    * בהמשך לכך, מדובר במפגש בין שתי הקבוצות היחידות בליגה שעדיין לא סיימו ב-0:0 העונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: טדי
    קהל: 6000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully