וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד מסרבת לצעיפי "חצי-חצי" עם רד בול זלצבורג

אחראי מחלקת השיווק של השוורצגלבן: "לא מוכנים שסמל המועדון שלנו יהיה על אותו צעיף עם לוגו פרסומי". בנוסף: אוהדי דורטמונד לא יסעו למשחקי החוץ מול ר.ב. לייפציג ונגד האוסטרים

ספורט 1

בורוסיה דורטמונד ממשיכה במאבק שלה מול מה שהיא מכנה כדורגל מודרני. השוורצגלבן סירבו להשיק צעיף "חצי-חצי" עם רד בול זלצבורג לקראת המפגש בין השתיים בשמינית גמר הליגה האירופית. לדורטמונד, כידוע, יש יריבות מרה עם ר.ב. לייפציג ששייכת אף היא לאותו קונצרן משקאות ואוהדיה צפויים להחרים את המפגש מול הקבוצה של רלף האזנהוטל בשבת. גם למשחק החוץ בזלצבורג לא צפויים אוהדי דורטמונד לנסוע.

אחראי השיווק של דורטמונד קארסטן קראמר אישר את הפרטים ואמר: "אנחנו לא רוצים שום צעיפים עליהם יתנוסס לוגו פרסומי לצד לוגו של המועדון שלנו". דורטמונד גם הזהירה את אוהדיה שאם יראו צעיפים כאלה לפני המפגש מול רד זלצבורג שלא ירכשו אותם כי הם מזויפים.

דורטמונד מובילה גם את המחאה של האוהדים הגרמנים נגד משחקי בונדסליגה בימי שני ולמשחק האחרון מול אוגסבורג, שנערך בשני, הגיעו רק 54 אלף אוהדים שלא עודדו כמחאה והניפו שלטים בגנות המשחקים בימי שני. יושב ראש דורטמונד הנס יואכים ואצקה אמר: "הגרמנים לא רוצים שהכדורגל שלהם יהיה כמו זה שבאנגליה. החוזה עם הטלוויזיה ל-2021 עדיין לא חתום, אולי יקרו דברים עד אז, אבל 80 אחוזים מאוהדי הכדורגל בגרמניה לא רוצים את המשחקים בימי שני ואי אפשר ללכת נגד 80 אחוזים. אין סיכוי כזה".

אוהדי בורוסיה דורטמונד. רויטרס
אוהדי בורוסיה דורטמונד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully