וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג ובורוסיה דורטמונד נפרדו ב-1:1, מרקו רויס שוב כבש

ז'אן קווין אוגוסטן כבש ראשון (29), מרקו רויס איזן כעבור תשע דקות עם השער השלישי שלו בשלושת מחזורי הליגה האחרונים. הקבוצה של פטר שטוגר ירדה אל המקום השלישי. המבורג - מיינץ 0:0

ספורט 1

בווידאו: כל שערי סוף השבוע בבונדסליגה

המחזור ה-25 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) לדרך עם המפגש בין בורוסיה מנשנגלדבאך לוורדר ברמן שהסתיים בתיקו 2:2 דרמטי. בשבת תצא בורוסיה דורטמונד למפגש עם ר.ב. לייפציג, המבורג סיימה ב-0:0 ביתי אומלל מול מיינץ, שאלקה ניצחה 0:1 את הרטה ברלין, באייר לברקוזן גברה 1:2 על וולפסבורג המסובכת.

דניס זקאריה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
זקאריה וגלדבאך שמטו שתי נקודות/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 2:2

במשחק שפתח את המחזור בורוסיה מנשנגלאדבך קיוותה לתקוע יתד בחלק העליון של הטבלה ולהשיג שלוש נקודות על חשבונה של ורדר ברמן. גלאדבך כבר הובילה 0:2 מרגלי דניס זכריה (5) ושער עצמי של ניקולאס מויסנדר (33). אבל ברמן מהתחתית קמה לתחייה במחצית השנייה והגיבה בשערים של תומאס לדאני הדני (59), וארון יוהאנסון האמריקאי (78). חלוקת נקודות שמוטירה את גלאדבך מאוכזבת.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
רויס חוגג את השער השלישי שלו בשלושה משחקים/GettyImages

ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 1:1

צפו בתקציר המשחק

השוורצגלבן עם 1:1 שני ברציפות ירדו אל המקום השלישי בטבלה, בעוד לייפציג השיגה נקודה שהותירה אותה במקום השישי עם 39 נקודות והיא עדיין חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. לייפציג עלתה ליתרון בדקה ה-29. נאבי קייטה הכניס כדור עומק לז'אן קווין אוגוסטן, שעבר את רומן בורקי ובעט פנימה את ה-0:1. מחזור שלישי ברציפות שהצרפתי בן ה-20 כובש את השער הראשון במשחק כשבשתי הפעמים הקודמות זה נגמר בהפסד 2:1. דורטמונד הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-38. מחמוד דאהוד הכניס כדור עומק בתזמון מושלם למרקו רויס, שעבר את פטר גולאצ'י ובעט פנימה את ה-1:1. גם רויס כובש מחזור שלישי ברציפות ונראה שהוא נכנס מהר לכושר אחרי ששב מפציעה שהשביתה אותו במשך כמה חודשים.

אוהדי המבורג עם שלט "כדורגל עוד לא ראינו העונה". רויטרס
אוהדי המבורג עם שלט "כדורגל לא ראינו העונה"/רויטרס

המבורג - מיינץ 0:0

אפילו מול עשרה שחקנים ונגד אחת הקבוצות החלשות ביותר בליגה לא הצליחו הצפוניים להשיג ניצחון וסגרו משחק 12 ברציפות ללא ניצחון בליגה בדרך אל ליגת המשנה. בדקה ה-62 הגיעה המבורג למצב הכי טוב שלה אחרי שלאון באלוגון ביצע עבירה ברחבה, ספג צהוב שני וסידר למארחת פנדל. אבל פיליפ קוסטיץ' בעט את הפנדל לא טוב ופלוריאן מאייר בן ה-20 הצליח להדוף במשחק הבכורה שלו. הדינוזאורים צימקו את הפער מהקו האדום לשבע נקודות, שזה גם הפער שלה ממיינץ עצמה שנמצאת במקום ה-16 ממנו הולכים למבחנים.

סוון שיפלוק שחקן המבורג. GettyImages
שיפלוק והמבורג עם עוד משחק ללא ניצחון/GettyImages

שאלקה - הרטה ברלין 0:1

צפו בתקציר המשחק

הרויאל בלוז השיגו ניצחון שני ברציפות בזכות שער מוקדם של מרקו פיאצה בדקה ה-37 אחרי בישול של פרנקו די סנטו. בעקבות הניצחון שיפרה שאלקה את מאזנה ל-43 נקודות ועשתה צעד נוסף במאבק שלה על מקום בליגת האלופות.

וולפסבורג - באייר לברקוזן 2:1

הקבוצה של הייקו הרליך הצליחה להתאושש מההפסד הביתי ללברקוזן במחזור שעבר ולהשיג ניצחון ששיפרה את מאזנה ל-41 והחזיר אותה בגדול למאבקים על המקום בליגת האלופות. וולפסבורג מסובכת חזק בתחתית. לוקאס אלאריו (31 בפנדל) ויוליאן בראנדט בשער נהדר אחרי בישול של החלוץ הארגנטינאי (78) סידרו לבאייר לברקוזן ניצחון, אדמיר מחמדי כבש מול האקסית (79) ו-וויליאם הורחק (90)

משחקים נוספים:
אוגסבורג - הופנהיים 2:0
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (30), סרג' גנבארי (50)

איינטרכט פרנקפורט - האנובר 0:1
לפרנקפורט: דני דה קוסטה (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully