וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון עלתה למקום השני, ניצחון לתומר קשטן בבכורה

הקבוצה של ניר ברקוביץ' נפרדה ב-0:0 מבני לוד ופספסה הזדמנות לברוח מהפועל כפר סבא. הפועל פתח תקוה חזרה לנצח אחרי חמישה משחקים, 0:2 על בית"ר תל אביב. עפולה - נצרת עילית 2:2

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
הסתפק בנקודה. ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשהמשחק המרכזי בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא ייערך רק ביום שני. הפועל ראשון לציון השלישית עלתה למקום השני עם 0:0 מול בני לוד, אך תוכל לאבד אותו אם כפר סבא תנצח. תומר קשטן השיג ניצחון בבכורה שלו בהפועל פתח תקוה, 0:2 על בית"ר תל אביב רמלה .הפועל עפולה ונצרת עילית נפרדו ב-2:2, הפועל רמת גן ניצחה 0:2 בקרב תחתית מול מכבי הרצליה ואחי נצרת גברה 1:2 על רמת השרון.

רז נחמיאס שחקן הפועל תל אביב מול מתיאס מרטין שחקן הפועל עפולה. יותם רונן
הציל נקודה. מתיאס מרטין/יותם רונן

בני לוד - הפועל ראשון לציון 0:0

הקבוצה של ניר ברקוביץ' רשמה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד ועלתה למקום השני, אך פספסה הזדמנות לפתוח פער שלש שלוש נקודות מהפועל כפר סבא, שתוכל לעקוף אותה בהמשך המחזור. הקבוצה מהמגזר, שהתרחקה מהתחתית עם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, הצליחה לשמור על רשת נקייה בפעם השלישית ברציפות.

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 2:2

אחרי שהפסידה במחזור הקודם לראשונה אחרי 14 מחזורים, עפולה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות , אך פגשה קבוצה שנלחמת על מקומה בפלייאוף העליון ולה היו תוכניות אחרות. שגיא דרור (15) העלה את הקבוצה של אופיר חיים ליתרון, אך האורחים הפכו תוך שש דקות משערים של גיא דיין (48) וז'וליו סזאר (54). רק דקה חלפה, ומתיאס מרטין קבע את תוצאת הסיום של המשחק ההפכפך.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל פתח תקוה 2:0

הקדנציה של תומר קשטן על הקווים של המלאבסים החלה ברגל ימין, והם השיגו ניצחון ראשון אחרי שצברו נקודה בלבד בחמשת המחזורים הקודמים. ירין חסן (65) חזר מפציעה אחרי היעדרות של חודש והעלה את האורחים ליתרון וברנקו מיכאלוביץ' (86) הבטיח את שלוש הנקודות עם פנדל מדויק, אחרי שרמריק פרסלי הכשיל ברחבה והורחק. המארחת עם הפסד שני ברצף, שהרחיק אותה לפער של שלוש נקודות מהמקום השני בטבלה.

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן 2:0

אחרי התבוסה המשפילה 5:1 לנצרת עילית במחזור הקודם, הקבוצה מהשרון שוב הפסידה ועשתה צעד נוסף לעבר ירידה לליגה א'. האורדונים עשו את שלהם וניצחו משערים של לירן רוטמן (59) ואור ברוך (69), וכעת הפער ביניהם לבין הקו האדום עומד כבר על תשע נקודות.

מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 1:2

מוחמד חטיב (33) שבר בצורת של 659 דקות ללא שער ביתי עבור אחי נצרת, שחזרה לנצח אחרי תיקו והפסד בשני המחזורים האחרונים. חמש דקות לאחר מכן ייא פטי הכפיל את היתרון של הקבוצה של שלומי דורה, וגם השער המצמק של קייס גאנם (57) לא שינה את זהות המנצחת. רמת השרון, שחזרה לנצח במחזור הקודם וקטעה רצף של שישה משחקים ללא הבקעה, חזרה להפסיד ונותרה במקום ה-14, המוביל למבחנים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully