וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: בן זקן ישתחרר מבית הסוהר בסוף החודש

1.3.2018 / 10:29

רשמית: ועדת השחרורים קיבלה את בקשתו של בעלי אשדוד לקצר את עונשו בן ה-26 חודשים והוא ייצא לחופשי אחרי שנה ו-4 חודשים בלבד. יראה את משחקי קבוצתו בפלייאוף התחתון במקום המוכר לו

ג'קי בן זקן במדי אסיר במחוזי תל אביב. יותם רונן
יוצא לחופשי. ג'קי בן זקן/יותם רונן

עכשיו זה רשמי, ג'קי בן זקן, האיש החזק במ.ס. אשדוד, ישתחרר מבית הסוהר בסוף החודש ואת ליל הסדר הקרוב יחגוג כאדם חופשי. במ.ס. אשדוד ידעו כבר תקופה ארוכה כי קיים סיכוי טוב שעונשו בן ה-26 חודשים של בן זקן יקוצר ואכן אתמול החליטה ועדת השחרורים של שרות בתי הסוהר לקצר את עונשו והוא ישתחרר כעבור שנה וארבעה חודשים של מאסר בכלא חרמון.

כזכור על בן זקן נגזרו 26 חודשי מאסר בגין כתב אישום על הרצת מניות. תחילה הוא נשפט לתקופת מאסר ממושכת יותר אך ערעורו לבית המשפט העליון התקבל והוא נכנס בחודש דצמבר 2016 למאסר של 26 חודשים שכאמור קוצרו אתמול באופן רשמי. כבר בסוף השבוע האחרון כאשר היה בן זקן בחופשה בביתו, הותר לו לבקר במשחק הנוער של מ.ס. אשדוד.

בן זקן לא רשום כבעלי הקבוצה ולא נשא תפקיד רשמי בהתאחדות לכדורגל אבל הוא האיש שאיחד בין עירוני להפועל אשדוד לפני 18 שנים וכעבור כשלוש שנים הפך לאיש החזק במועדון שעל פיו יישק דבר. כעת יקווה בן זקן שאשדוד תשרוד בליגת העל כאשר את משחקיה המכריעים בפלייאוף התחתון הוא יוכל לראות מהעמדה המוכרת על הקווים ליד ספסל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully