וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המחווה הנפלאה של ברצלונה לגיבור הטבח בתיכון דגלאס

הקטלאנים הזמינו את הנער שנותר משותק לאחר שהציל 20 תלמידים באירוע הירי הנורא, ממשלת רוסיה תעביר שורה של תקנות סמים ייחודיות לקראת הגביע העולמי. וגם: פלופ אדיר בארה"ב ועמוד הויקיפדיה העדכני של ווסלי ג'ונסון, אחרי ההשפלה מג'יימס הארדן

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

המחווה של ברצלונה לגיבור הטבח בתיכון דגלאס

לפני כשבועיים נהרגו 14 תלמידים ושלושה אנשי צוות באירוע ירי מזעזע בתיכון בפלורידה. אחד התלמידים, אנתוני בורגס בן ה-15, הציל 20 תלמידים כאשר הסתיר אותם בכיתה וחסם בגבורה את הדלת. הוא נורה חמש פעמים בגבו וברגליו ונותר משותק כתוצאה מפציעותיו.

אנתוני הוא אוהד ברצלונה, וב-2016 אפילו לקח חלק במחנה האימון של הקבוצה בארצות הברית. הקבוצה מיהרה לכבד אותו ולהצטרף למאמצי ההחלמה שלו. ראשית, כל השחקנים חתמו על חולצה עבור אנתוני, שגם הוזמן להגשים את חלומו ולהגיע להתארח בברצלונה, לפגוש את השחקנים ולצפות במשחק בקאמפ נואו. "הוא גיבור אמיתי", נכתב בהודעת הקבוצה, שגם תעזור לגייס כספים לקרן שהקים אביו למען החלמתו.

לאיתי שכטר יש מה ללמוד: תראו את הפלופ הזה מכדורסל התיכונים האמריקאי:

מונדיאל 2018, חגיגה לחובבי כדורגל ונרקומנים

אז נכון, לוח המשחקים של מונדיאל 2018 כולל גם כמה משחקים מאוד לא אטרקטיביים, אבל ממשלת רוסיה מבטיחה שאם תגיעו בהמוניכם, תזכו לחוויה חד פעמית. אז מה בתפריט? הרבה סמים, מסתבר. על פי דיווחים ברוסיה, הממשלה תאשר באופן חריג לאוהדים להצטייד במריחואנה, קוקאין והרואין ולהכניסם לאצטדיונים - כל עוד יציגו אישור מטעם רופא או מרשם. כמו כן, בניגוד לפרסומים, באצטדיונים ובאזורי האוהדים הייעודיים יימכרו בירות במחירים סמליים. "כל מי שיגיע לרוסיה יהיה שותף לחגיגה, באצטדיונים ומחוצה להם", הבטיח יו"ר הוועדה המארגנת.

עישון ג'וינט מריחואנה סמים אמסטרדם. ShutterStock
העיקר שתבואו מצויידים ליציעים/ShutterStock

קרלוס טבס חושף: רכשתי 10 בתים אחרי המשכורת הגדולה הראשונה

בשנה שעברה הפך קרלוס טבס לכדורגלן היקר בעולם כשחתם על חוזה היסטורי במדי שנגחאי שנואה. אבל מתברר שהבזבוזים הראותניים שלו החלו עוד הרבה קודם: בראיון שהעניק לתקשורת הארגנטינית סיפר החלוץ שאחרי שקיבל את המשכורת הגדולה הראשונה מקוריאנתיאנס הוא רכש, שימו לב - לא פחות מ-10 בתים לו ולקרובי משפחתו. "ארגנו ארוחת ערב מיוחדת, וכל אחד מהאורחים קיבל מפתח לבית החדש. כולם היו בהלם מוחלט", אמר בחיוך.

קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס חוגג. AP
כל המשכורת הראשונה הלכה על בתים שקנה. טבס/AP

המתיחה המוגזמת של פאפו גומס

ומארגנטינאי צבעוני אחד לארגנטינאי צבעוני אחר: פאפו גומס, קפטן אטלנטה, כבר הפך לאושיית רשת בזכות הסרטונים והתמונות הויראליים שהוא נוהג להעלות לאינסטגרם, אבל אתמול הוא לקח את זה קצת רחוק מדי, כשנעל את אשתו מחוץ לרכב כשבחוץ קור מקפיא ומינוס 6 מעלות צלזיוס. למזלו, היא הצליחה לשמור על פאסון והומור

אחרי ההשפלה שספג מהארדן: עמוד הוויקיפדיה של ווסלי ג'ונסון מהקליפרס שופץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully