וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: טוטנהאם הביסה 1:6 את רוצ'דייל ועלתה לרבע הגמר, צפו בתקציר

בתום מחצית ראשונה מטורפת, שכללה שער פסול של לאמלה, גול של סון ופנדל שלו שנפסל ושוויון של האורחת מהליגה השלישית, התרנגולים דרסו במשחק החוזר. יורנטה כבש שלושער תוך 12 דקות

ספורט 1

טוטנהאם עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע האנגלי עם 1:6 ביתי ומוחץ על רוצ'דייל מתחתית הליגה השלישית, בתום משחק סוער בהרבה משרומזת התוצאה הסופית שלו. הספרס, שהתקשו עד כה מול קבוצות מליגות נמוכות במפעל, יפגשו בשלב הבא את סוונסי מהפרמיירליג.

שחקן טוטנהאם פרננדו יורנטה חוגג. רויטרס
שלושער בזק. יורנטה/רויטרס

האורחים הצליחו לסחוט מהתרנגולים 2:2 במשחק הראשון וסידרו לעצמם ביקור בוומבלי, בו קיוו להמשיך להפתיע. תחת תנאי שלג לא פשוטים, במחצית הראשונה אירוע רדף אירוע, והאיש המרכזי היה דווקא השופט פול טירני (בעזרת ה-VAR). זה החל בדקה ה-6, אז שער של אריק לאמלה נפסל על ידי שופט הווידאו, בשל עבירה שביצע שחקן טוטנהאם במהלך שהוביל לשער. הארגנטינאי בישל ליונג מין סון (23) את שער היתרון וחמש דקות לאחר מכן ה-VAR שב לככב וקבע פנדל לספרס. סון כבש והשלים צמד, אבל טירני החליט שביצע עצירה לא חוקית בריצה לכדור ופסל את השער. הקצב הפרוע נמשך עם שער שוויון מפתיע של סטיבן האמפריס (31) שניצל תרדמה בהגנת המארחת ורגע לפני הההפסקה רוצ'דייל כמעט ביצעה מהפך, אבל הפעם הקורה הצילה את טוטנהאם.

במחצית השנייה האורחים כבר לא היו יכולים להחזיק מעמד, והשחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו סגרו עניין. פרננדו יורנטה (47, 53, 69) כבש שלושער תוך 12 דקות (אחרי שכבש עד כה שני שערים ב-26 משחקים בקבוצה) משני בישולים של לוקאס מורה ואחד של סון, שהשלים צמד לאחר עבודת הכנה של לאמלה (65). קייל ווקר-פיטרס התכבד בשער שקבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
אחרי ההפסקה הסכר נפרץ. שחקני טוטנהאם חוגגים בשלג/רויטרס
שחקני רוצ'דייל עם השופט. רויטרס
השופט כיכב/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully