וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שרינגהאם: "לאנגליה יש רק שחקן אחד ברמה עולמית - הארי קיין"

שחקן העבר של נבחרת שלושת האריות דיבר על סיכויי האנגלים במונדיאל ברוסיה: "לא חושב שנוכל ללכת רחוק, צריך שניים-שלושה שחקנים ברמה עולמית ויש רק אחד. יש לנו גם בעיה מנטלית"

ספורט 1

בווידאו: תקציר הניצחון של טוטנהאם על קריסטל פאלאס

נבחרת אנגליה תפגוש במונדיאל ברוסיה את בלגיה, פנמה וטוניסיה, אחרי שהוגרלה לבית ז' של הטורניר הגדול של הקיץ. למרות שהם פייבוריטים ברורים להעפלה לשלב שמינית הגמר, הם לא נחשבים על פי סוכנויות ההימורים לאחת מהמועמדות לזכייה בגביע, בו זכו בפעם הראשונה, היחידה והאחרונה שלהם בשנת 1966. מי שנשאל על דעתו לגבי נבחרתו של גארת' סאות'גייט הוא טדי שרינגהאם, שחקן העבר של הנבחרת שכבש 11 שערים ב-51 משחקים במדי נבחרת שלושת האריות.

כשנשאל על סיכויי האנגלים ברוסיה, ענה שרינגהאם: "אם להיות כנה? אני לא חושב שנוכל ללכת רחוק ברוסיה. אם אתה רוצה לזכות במונדיאל אתה צריך שניים-שלושה שחקנים ברמה עולמית, לפחות. כרגע לאנגליה יש רק אחד כזה, וקוראים לו הארי קיין", אמר חלוץ העבר בין ה-51. הוא הוסיף: "כן, יש שחקנים טובים, אבל לא מספיק. אני אוהב את גארת' סאותג'ייט, אבל הסיכויים נגדו. באופן כללי נבחרת אנגליה מתקשה בטורנירים, ראינו את זה לאורך השנים. יש לנו בעיה מנטלית כלשהי".

עוד אמר: "קבוצות מכירות את הסגנון שלנו, הוא צפוי מדי. קבוצות מתכוננות אלינו היטב ואנחנו מתקשים להיות בלתי צפויים". על הארי קיין: "אם הוא היה עומד למכירה הוא יכול היה לבחור ללכת לכל מועדון בעולם, הוא רק היה צריך לבחור. לפי דעתי טוטנהאם חייבת להחזיק בו ולתת לו להוביל אותה לתארים. חשוב שהוא יהיה שמח, שהמועדון ירוץ לתארים ושהוא יקבל תשלום טוב, בדומה לשחקנים אחרים ברמתו".

טדי שרינגהאם. רויטרס
"הסגנון האנגלי צפוי מדי". טדי שרינגהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully