וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן כבש שער בכורה בסינסינטי FC: "שמח להבקיע שער ראשון"

הבלם הישראלי נגח פנימה את השער השני של קבוצתו בניצחון 0:3 על נורת'רן קאנטקי יוניברסיטי במשחק הכנה. קינן הוסיף: "יותר חשוב להמשיך לרוץ טוב ולשמור על שער נקי מול האוהדים"

ספורט 1

בווידאו: סיכום השבוע של הליגיונרים הישראלים באירופה

דקל קינן מתחיל להיכנס לעניינים בקבוצתו החדשה, סינסינטי FC האמריקאית, והבלם כבש הלילה (בין שלישי לרביעי) את השער השני בניצחון 0:3 של קבוצתו על נורת'רן קאנטקי יוניברסיטי במשחק הכנה. מדובר בניצחון שלישי של סינסינטי בסדרת משחקי ההכנה שלה והיא עדיין בלתי מנוצחת. לבלם הישראלי ולקבוצתו מצפים שלושה משחקי הכנה נוספים לפני שליגת ה-USL תצא לדרך באמצע חודש מרץ, וסינסינטי תתחיל את דרכה במשחק חוץ נגד צ'רלסטון ב-18.3.

קינן כבש שער טיפוסי בנגיחה, ואמר בחשבון הטוויטר שלו: "שמח לכבוש את השער הראשון שלי במדי סינסינטי FC, אבל מה שיותר חשוב הוא להמשיך לרוץ בצורה טובה עם החברים לקבוצה, שער נקי וניצחון אל מול האוהדים הנפלאים שלנו!" בעונה שעברה סינסינטי הגיעה לשלב הפלייאוף הראשוני, אך הפסידה לטמפה ביי. שחקנים בולטים נוספים בקבוצה הם טוני אמאובי, אחיו הצעיר של שולה, שחקן ניוקאסל בעבר וג'סטין הויט, שגדל בארסנל ואף הספיק לשחק בה וב-2017 הגיע למועדון האמריקאי.

עוד בנושא:

ליגת ה-NASL בוטלה, קובי מויאל יקדים את חזרתו לישראל?
עם שוערים עולים: דירוג הליגיונרים עם סיכום חודש פברואר
ערן זהבי: "היו מחשבות ודיבורים על קבוצה אחרת, אבל חוזה צריך לכבד"

צפו בשער של קינן (השני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully