וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לא רואה את עצמי כסקורר, קליעה היא דבר אחרון עבורי"

כוכב קליבלנד הצטנע לאחר שהפך לשחקן הראשון אי פעם עם 30 אלף נקודות, 8,000 אסיסטים ו-8,000 ריבאונדים והשלים חודש שלם עם ממוצעים של טריפל דאבל: "זה מאתגר ודורש אנרגיה"

עריכת וידאו: שניר דבוש

לברון ג'יימס הוסיף הלילה (בין שלישי לרביעי) בניצחון על ברוקלין עוד שני שיאים לרשימה האינסופית שלו. קינג ג'יימס השלים חודש שלם עם ממוצעים של טריפל דאבל והפך לשחקן הראשון אי פעם עם 30 אלף נקודות, 8,000 אסיסטים ו-8,000 ריבאונדים.

לאחר המשחק לברון, שלא כהרגלו, די הצטנע כשדיבר על איכויות המשחק שלו. "בנוגע לאסיסטים אני לא יכול להשיג אותם ללא החברים שלי לקבוצה. הם אלו שקולעים את הסלים", הכריז כוכב הקאבס.

לברון המשיך ואמר: "הריבאונדים הם תמיד היו עבורי עניין של אינסטינקט . אני לא בחור גדול שעושה בוקס אואט. אני תמיד משתמש בחושים שלי כדי לאתר את הכדור לאחר שהוא יורד מהטבעת".

בנוגע לאיכויות הקליעה שלו אמר לברון: "לקלוע זה תמיד הדבר האחרון מבחינתי. לעולם לא ראיתי את עצמי כסקורר. אבל אני מכיר את ההיסטוריה של המשחק וראיתי שחקנים שעשו טריפל דאבלים על בסיס קבוע. מג'ייסון קיד, עד מג'יק ג'ונסון, ואוסקר רוברטסון ועד ראסל ווסטברוק. עכשיו אתם יכולים להוסיף את השם שלי לרשימה הזאת".

"לעשות את זה (טריפל דאבלים) באופן קבוע, זה דבר מאוד קשה כי זה דורש ממך המון אחריות גם בהגנה וגם בהתקפה", סיכם קינג ג'יימס. לדבריו: "זה מאתגר ודורש המון אנרגיה. אבל אם אתה בנוי לזה, זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully