וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי רחובות חזרה לפסגה, קרית גת הביסה את הפועל חיפה

הרחובותים ניצלו את ההפסד של קרית אתא עם 62:69 בקרית מוצקין, הקבוצה של רועי חגאי חגגה עם 78:95 בחיפה, הפועל באר שבע ניצחה לאחר הארכה את הוד השרון, ניצחונות גם לגליל ועפולה

המחזור ה-20 בליגה הלאומית בכדורסל נמשך הערב (שלישי) כאשר אחרי מכבי רחובות ניצלה את הפסדה של קרית אתא אתמול וחזרה לפסגה עם ניצחון בקרית מוצקין. הפועל באר שבע שרדה מותחן עם ניצחון קשה לאחר הארכה על הוד השרון וקרית גת פירקה בחוץ את הפועל חיפה.

עודד שעשוע שחקן מכבי רחובות. דף הפייסבוק של מכבי רחובות, אתר רשמי
במקום הראשון. עודד שעשוע/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי רחובות

מכבי קרית מוצקין - מכבי רחובות 69:62

אחרי ההפסד של קרית אתא לכפר סבא אתמול, מכבי רחובות חזרה שוב לפסגה עם ניצחון לא פשוט בקרית מוצקין ונחלצה מרצף של שני הפסדים מול באר שבע ורעננה. המשחק הזה היה הגנתי מאוד וברבע הרביעי רחובות הצליחה לעצור את המארחים על 11 נקודות בלבד בדרך לניצחון. אלונזו קולמן הוביל את המנצחים עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, מרכוס רלפורד, עודד שעשוע וגור פורת הוסיפו 8 כל אחד. 16 נקודות של רום קורנליוס מנגד לא הספיקו.

הפועל חיפה - מכבי קרית גת 95:78

קרית גת חזרה לעצמה לאחרונה אחרי תקופה לא טובה והיא חזק בחבורת הצמרת אחרי ניצחון קליל בחיפה. הרבע הראשון עוד היה מאוזן, אבל האורחים טסו ל-16:32 ברבע השני ולא הביטו לאחור כשבשיא הם הובילו כבר ב-27 הפרש. אריק וויז (20) וקדריק מייז (19) הזרים של רועי חגאי הצטיינו. פרננדז רומרו (22) וקרי קארטר (19) לא הועילו מנגד.

הפועל באר שבע - מכבי הוד השרון 99:101 (לאחר הארכה)

על פניו באר שבע היתה צריכה לטייל במשחק הזה, אך הדרומיים עבדו קשה כדי להשיג ניצחון שהדביק אותם לצמרת הגבוהה. לייאפ של יותם שירן שבע שניות לסיום הזמן החוקי קבע שוויון 93, אבל באר שבע היתה מדויקת מקו העונשין בהארכה ועמית עבו החטיא ג'אמפ שהיה יכול לכפות הארכה נוספת שמונה שניות לסיום. סטורם וורן הוליך כרגיל את המארחים עם 23 נקודות כשאנדל קומברבאץ' הוסיף 21 ו-12 אסיסטים. אנתוני פישר תרם 20. מנגד, קלן רוסו הוביל ארבעה שחקנים עם 16 נקודות ומעלה עם 27 נקודות, אבל עידו סטולרו היה שחקן הספסל היחיד שעלה על הלוח אצל השרונים.

הפועל גליל עליון - הפועל מגדל העמק 91:95 (לאחר הארכה)

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 82:66

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully