וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון עלו לגמר הגביע

אחרי הפוגה של שנה אחת, הדרבי של עיר היין חוזר למעמד הגמר: האדומים ניצחו 26:30 את הפועל אשדוד שערכה הופעת בכורה בחצי הגמר, הצהובים גברו לאחר מכן 23:25 על א.ס. רמת השרון

עוז חממי שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
כבש שישה שערים עבור הפועל ראשון לציון. עוז חממי/אתר רשמי, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

גמר גביע המדינה בכדוריד ב-13 במרץ שוב יספק דרבי ראשוני. הפועל ראשון לציון הייתה הראשונה הערב (שלישי) שעלתה לגמר עם 26:30 על הפועל אשדוד בדרייב אין, ולאחר מכן עלתה מכבי ראשון לציון שניצחה 23:25 את א.ס. רמת השרון.

seperator

הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד 26:30

המועדון המעוטר בתולדות הכדוריד הישראלי רחוק משחק אחד מהנפת הגביע ה-16 שלו, אחרי ניצחון על הקבוצה האשדודית המתפתחת שרשמה הופעת בכורה מכובדת במעמד חצי הגמר. דור קלדרון אפילו הוביל את אשדוד ליתרון 5:8 עם ארבעה שערים מהירים וסחט אדום מעידו לביא בדקה ה-14, אבל חבריו לא ניצלו את היתרון המספרי באותן דקות והאדומים מעיר היין דהרו ל-10:14 בהנהגת אבישי סמולר ונובאק בושקוביץ' וירדו להפסקה עם 14:17. קלדרון הגיע לשבעה שערים, אך לא נפגע שוב לאחר ההפסקה ולא יכול היה להמשיך. אלכסיי גרגורייב החזיק את קבוצתו של אולג בוטנקו בעניינים, אך הפועל ראשון לציון ברחה פעם נוספת ל-22:28 ומשם לא הייתה דרך חזרה. גמר נוסף לעידן מימון, הגמר ה-21 של הפועל ראשון לציון.

כבשו להפועל ראשון לציון: נובאק בושקוביץ' 7, עוז חממי 6, אבישי סמולר 5, יוסיפ שנדריק 4, יותם טל 3, יובל גררה 2, גיא כהן, ערן צרפתי, דניאל שקלים 1 כל אחד. פג'ה דיאנוביץ' סיים עם 10 עצירות, מושיקו אלימלך עם 7.

כבשו להפועל אשדוד: דור קלדרון, אלכסיי גרגורייב 7 כל אחד, עומרי קושמרו 4, ישראל ביטרמן 3, יוסי ביטרמן 2, דדי פרץ, שלומי צייטלר, סשה צ'ודונובסקי 1 כל אחד. טומיסלב סטויקוביץ' סיפק 8 עצירות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מכבי ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 23:25

הצהובים מעיר היין הלכו בדרכה של היריבה העירונית, לה הפסידו בגמרים של 2015 ו-2016, וכעת יחפשו נקמה בתקווה להניף את הגביע בפעם ה-12 בתולדותיהם. מכבי ראשון לציון רצה ליתרון מוקדם 2:6 ונהנתה מיכולת טובה של השוער הוותיק יוליאן סטראט, שעצר את ניבו לוי והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 10:12. עצירת פנדל שלישית של סטראט הובילה ליתרון 14:19, כשמנגד בן ליברטי וניבו לוי עוד ניסו לתת תקווה, אך רק צימקו להפרש של שני שערים.

כבשו למכבי ראשון לציון: איבן קראצ'יץ' 9, עמית סטלמן 5, ולדי קופמן 3, בר מסורי, רם טורקניץ 2 כל אחד, לואיספה חימנז ריינה, שי הרשקוביץ, דניאל פרידמן, רותם סגל 1 כל אחד. יוליאן סטראט היה מעולה עם 15 עצירות ב-44%, והוא נבחר לשחקן המצטיין.

כבשו לרמת השרון: טל גרא 8, עמית גל 7, ניבו לוי 5, מילאן פבלוביץ' 2, בן ליברטי 1. שוערי רמת השרון רשמו יום חלש, כאשר מיכאלו ראדובנוביץ' עצר 7 כדורים וניב פישלוביץ' 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully