וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לבורוסיה דורטמונד מול אוגסבורג, נמשכה מחאת האוהדים

רק 54,300 צופים הגיעו לאצטדיון בדורטמונד בשל מחאה וחרם נגד משחקי הבונדסליגה, גם אלה שהגיעו לא עודדו. מרקו רויס העלה את השוורצגלבן ליתרון (16), קווין דאנסו איזן (73)

ספורט 1

המחזור ה-24 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם המשחק בין בורוסיה דורטמונד לאוגסבורג. זו הייתה הפעם השנייה שמתקיים משחק בליגה הגרמנית הבכירה ביום שני וכמו במפגש בין איינטרכט פרנקפורט לר.ב. לייפציג במחזור שעבר, גם הפעם היו מחאות נגד קיום משחקים בימי שני. רק 54,300 צופים הגיעו לווסטפאלן שטאדיון וגם אלה שהגיעו ולא החרימו את המשחק, לא עודדו כמעט ובאצטדיון שרר שקט כמעט מוחלט. המשחק עצמו נגמר ב-1:1 שאמנם שמר את הקבוצה של פטר שטוגר במקום השני, אבל זה עדיין לא זה מבחינתה על אף דקות טובות פה ושם ושער נוסף של מרקו רויס המתקמבק.

השער של בורוסיה דורטמונד הגיע בדקה ה-16. מריו גצה מצא את אנדרה שורלה, שבעט כדור מסוכן, מרטין הינטראגר הגיע ראשון ובלם את הכדור המסוכן, אבל לרוע מזלו זה הגיע בדיוק למרקו רויס, שהקפיץ עם רגש פנימה את ה-0:1. שערו השני של רויס מאז שחזר מהפציעה. השוויון הגיע בדקה ה-73 כשקווין דאנסו חמק מסוקרטיס החולמני, הגיע ראשון להגבהת קרן מימין ונגח חזק למרכז, רומן בורקי הדף, אבל האוסטרי הגיע ראשון והמשיך פנימה את ה-1:1. אוגסבורג עם נקודה ששומרת אותה במאבק על המקום השישי והכניסה לאירופה. מישי בטשואיי, שפתח את התקופה שלו בדורטמונד בסערה, היה לא טוב והלך הרבה עם הראש בקיר.

מישי בטשואיי שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בטשואיי מבואס/רויטרס
מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
רויס חוגג את השער שלו/AP
אוהדי בורוסיה דורטמונד מוחים נגד משחקי בונדסליגה בימי שני. AP
המחאה כפי שנראתה ביציעים/AP
אוהדי בורוסיה דורטמונד מוחים נגד קיום משחקי בונדסליגה בימי שני. רויטרס
היציעים דלילים וגם אלה שהגיעו, לא עודדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully