וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט צפוי לחתום בממלודי סאנדאונס הדרום אפריקאית

אחרי שהאצן האגדי הצהיר שהוא חתם בקבוצת כדורגל שזהותה תפורסם ביום שלישי, מועדון הפאר מפרטוריה העלה ציוץ עם רמז עבה: "עולם הכדורגל לא יראה אותו דבר. גלו בשלישי בבוקר"

אימג'בנק GettyImages

ביום שלישי בבוקר נדע בדיוק באיזו קבוצת כדורגל חתם יוסאין בולט, אבל בסוכנויות ההימורים, הפייבוריטית הבכירה היא ממלודי סאנדאונס הדרום אפריקאית. וזה ממש לא מפתיע.

שיאן העולם בריצות ל-100 ו-200 מטר ומי שזכה בשמונה מדליות זהב אולימפיות, הצהיר ביממה האחרונה ש"חתמתי בקבוצת כדורגל ידועה, ביום שלישי תדעו איזו". בממלודי סאנדאונס הדרום אפריקאית כנראה כבר לא היו יכולים לחכות והערב (שני) צייצו תמונה של בולט מתאמן במדי הקבוצה וכתבו: "הכדורגל לעולם לא יהיה אותו דבר. גלו מחר ב-8:00 בבוקר". לכיתוב הזה הוסיפו סמיילי קורץ.

בולט בן ה-31 התאמן עם הקבוצה הדרום אפריקאית לפני כמה שבועות וכבר מכיר את המועדון. הוא אמנם הצהיר בעבר על החלום שלו לשחק במנצ'סטר יונייטד וגילה חיבה יתרה לבורוסיה דורטמונד, אבל קשה לראות אותן מצרפות אותו.

עובדה נוספת שצוינה היום בכמה כלי תקשורת היא שהמלבישה הרשמית של ממלודי היא פומה - הספונסרית של בולט מזה שנים ארוכות. מנגד, לקבוצה הדרום אפריקאית כבר יש חמישה זרים בסגל וכדי להחתים את הג'מייקני, היא תצטרך להיפרד מאחד מהם.

ממלודי סאנדאונס נחשבת לאחת מהקבוצות הבכירות בדרום אפריקה וזכתה ב-7 אליפויות ב-20 השנה האחרונות. היא מוליכה את טבלת הפרמיירליג המקומית עם ארבע נקודות יתרון על פני אורלנדו פאיירטס, כל זאת כשנותרו 8 משחקים עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully