וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: התלבטות בין אור אינברום לבנצי מושל

26.2.2018 / 20:36

הקבוצה מעיר הנמל תפגוש בפעם השנייה בתוך 72 שעות את הפועל רעננה, הפעם בגומלין רבע גמר הגביע (ג', 19:45, 5+ לייב). עמיר תורג'מן מתלבט לגבי השחקן שיחליף את מאוריסיו המושעה

רבע גמר, גומליןהסתיים27/02/2018
הפועל רעננה
  • ברוצ'יץ' (67, גול עצמי)
3:5
  • (5) ברוצ'יץ'
מ.ס. אשדוד
ספורט 1

    הפועל רעננה תארח מחר (שלישי, 19:45, 5+ לייב) את מ.ס. אשדוד בפעם השנייה בתוך 72 שעות. אחרי שהצליחה לנצח אותה 1:2 בליגה בשבת, תארח הקבוצה של מנחם קורצקי את הדרומיים לגומלין רבע גמר גביע המדינה. המשחק הקודם בגביע בין השתיים נגמר ב-1:1, כך שאשדוד תצטרך לנצח או להשיג תיקו של 2:2 ומעלה כדי לעלות לארבע הגדולות. במקרה של 1:1, המשחק יילך להארכה ובמידת הצורך גם לדו קרב פנדלים.

    במ.ס. אשדוד מרגישים שהם יכולים לשים את קרבות התחתית בצד ולגבור על הפועל רעננה בדרך לחצי גמר גביע המדינה. על אף ההפסד לרעננה בליגה בשבת האחרונה, באשדוד שואבים אופטימיות מהמחצית השנייה שהייתה טובה יותר ובמהלכה הגיעו באשדוד לשלל מצבים. מאוריסיו ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. על מקומו נאבקים בנצי מושל ואור אינברום. דור ג'אן יוסט לעמדת החלוץ. במרכז ההגנה קיימת התלבטות בין ויקטור גנב לשחר פיבן. יצחק אספה ימשיך כמגן ימני על אף שטום בן זקן הבריא ויחזור לסגל אחרי שני משחקים מהם נעדר.

    בנצי מושל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
    בנצי מושל/לירון מולדובן

    הרכבי הקבוצות

    שופט: צביקה לוי
    אצטדיון: נתניה

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully