וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת החולצה של דייגו ארמנדו מראדונה מנבחרת ארגנטינה

ברשת הוצעה למכירה פומבית חולצת המשחק של הגדול מכולם מהמשחק שלו בישראל ב-1994, במטרה לאסוף כסף להצלת חיים עבור הקמע של מכבי נתניה. לוואלה! ספורט נודע שאף שחקן ישראלי לא קיבל חולצה ממראדונה, ומי שתרם את המוצג, משה גלאם, בכלל קיבל חולצה אחרת בסיום

ספורט 1

גיוס הכספים לטובת דוד ג'ורג', מי ששימש כקמע של מכבי נתניה במשחקי הקבוצה, נמשך וקיימת היענות גדולה מאוד לתרומות מצד אוהדי הקבוצה וגם רבים אחרים מכל הארץ שהתוודעו לדבר מחלתו הקשה.

בשבת האחרונה עלו שחקני מכבי נתניה למשחק מול מכבי חיפה כשעל מדי המשחק שלהם, חולצה המוקדשת לו. בעלי הקבוצה אייל סגל תרם שתי חולצות של ערן לוי ודיא סבע לטובת מכירה פומבית וכבר הבהיר שאם סכום כל חולצה לא יעלה על אלף שקל, הוא ירכוש אותן בעצמו ומה שיהיה מעבר לסכום הזה, הוא יכפיל.

אוהדי מכבי נתניה מתכוונים גם להרים בקרוב ערב שכל הכנסותיו תרומה לג'ורג' שחלה כאמור בסוג של נדיר של מחלה קשה.

דייגו מראדונה נבחרת ארגנטינה מונדיאל 1986. GettyImages
מראדונה/GettyImages

בימים האחרונים התפרסם בפייסבוק ובמקומות נוספים כי הוצאה למכירה חולצה של דייגו מראדונה אותה תרם, על פי הפרסום, שחקן העבר משה גלאם. ההערכות היו כי גלאם קיבל את החולצה של מראדונה אחרי מפגש בין נבחרות ישראל וארגנטינה בשנת 1994. הסכום שמקווים אוהדי מכבי נתניה לגייס ממכירת החולצה אמור לחצות אפילו את ה-10,000 שקלים. אלא שלידי וואלה ספורט! הגיע מידע לפיו באותו משחק מדובר בו שיחקו מראדונה ומשה גלאם, הכוכב הארגנטיני לא החליף חולצות עם מישהו מבין שחקני נבחרת ישראל. אייל ברקוביץ' ששיחק באותו משחק אפילו כתב בספרו האוטוביוגרפי שהוא רצה להחליף חולצות עם מראדונה ונצמד אליו לקראת סיום המשחק, אלא שמראדונה סירב להחליף חולצות עם מישהו מבין שחקני נבחרת ישראל. יתרה מזאת, נודע כי באותו משחק גלאם החליף חולצות עם קפטן נבחרת ארגנטינה אוסקר רוג'רי ואת אותה חולצה כבר מכר בעבר גלאם.

לגרסת משה גלאם, פנו אליו לתרום פריט למכירה הפומבית עבור הקמע של מכבי נתניה. גלאם טוען כי החולצה הזו של מראדונה היא אכן לא חולצת המשחק נגד ארגנטינה, אלא מדובר בחולצה שהגיעה לידיו אחרי שההתאחדות לכדורגל קיבלה חולצות של נבחרת ארגנטינה והחולצה הזו נמסרה לו.

חשוב לציין כי למארגני ההתרמה החשובה הזו אין קשר לסיפור בנוגע לאמיתות החולצה של מראדונה. כולכם מוזמנים לתרום להצלת חיים חשובה בלינק הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הפוסט של החולצה של דייגו מראדונה משה גלאם. מתוך הפייסבוק,
הפוסט שפורסם ברשת/מתוך הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully