וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ניקתה את חכמון: "שאלו אותי אם רכשתי מגרש אצל בן זקן"

25.2.2018 / 20:05

תלונת רעננה נגד השופט נדחו על ידי ההתאחדות, חכמון חשף את החקירה בה היה מעורב: "שאלו אותי אם אני מקבל טובות הנאה מבן זקן ואם אשתי עובדת אצלו. הטילו דופי ביושרי, שאלו אותי ברחוב אם מכרתי משחק"

מערכת וואלה!

ההתאחדות לכדורגל הוציאה הערב (ראשון) הודעה רשמית המנקה את השופט אלי חכמון מכל החשדות שהטיח בו בעלי הפועל רעננה אשר אלון. בהודעה מטעם ההתאחדות נרשם:
"חברת החקירות ויצמן יער הגישה להתאחדות לכדורגל את ממצאי הבדיקה שקיימה בעניינו של שופט הכדורגל אלי חכמון. הבדיקה החלה בעקבות מכתב ששלח בנושא מר אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, לאחר המשחק בין הפועל רעננה להפועל חיפה אותו ניהל חכמון. ממצאי הבדיקה קובעים נחרצות כי לא נפל רבב ביושרו של חכמון וכי אינו מצוי בניגוד עניינים כלשהו שיש בו כדי להשפיע על תפקודו כשופט בכלל וכמי שניהל את המשחק האמור בפרט. ההתאחדות לכדורגל מברכת על הבדיקה ועל תוצאותיה ומשוכנעת כי יושרם והגינותם של שופטי הכדורגל איתנים מתמיד".

כזכור, ברעננה זעמו על שיפוטו של חכמון במסגרת ה-1:1 עם הפועל חיפה. הקבוצה של אשר אלון כעסה על מספר החלטות שונות - ביניהן כרטיסים צהובים מפוקפקים, הרחקה של אור דסה, ובעיקר, פנדל לה היתה ראויה, כשרועי זיקרי הופל ברחבה אך ספג כרטיס צהוב על התחזות. במועדון הגישו תלונה ודרשו ועדת בדיקה חיצונית לאיגוד השופטים.

אשר אלון אמר בסיום המשחק: "נדרוש חקירה חיצונית של אלי חכמון לאור האירועים ובעיקר הפנדל הברור שהיה צריך להישרק לטובתנו. אם לא ייענו לדרישה שלי לחקירה חיצונית, אני אתבע את חכמון באופן אישי. זה הפך למשהו קבוע, זו לא הפעם הראשונה עם השופט הזה. אם תהיה חקירה, אני אוכל לנקוב בכל המקרים".

השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
נוקה מהחשדות. אלי חכמון/ברני ארדוב

"אני שמח שחברת החקירות ויצמן יער מסרה את המסקנות שלה. לי לא היה ספק לרגע שהצדק יעשה והאמת תיחשף, אבל השבועיים האלה היו קשים מאוד. זה לא קל ללכת לישון כשקבוצה מאשימה אותך בדברים שלא היו וזה קשה מאוד לשבת מול חוקרים ששואלים אותך אם רכשת מגרש אצל ג'קי בן זקן, אם אתה בעל מנוי בחינם בחדר הכושר שלו תמורת טובות הנאה, אם אשתך עובדת אצלו ואם אתה היית מנהל קמפיין הבחירות שלו".

כך סיפר הערב שופט הכדורגל אלי חכמון שנוקה מכל חשד בעקבות הטענות של הפועל רעננה ואשר אלון כלפיו. "האשמות הפועל רעננה ואשר אלון היו קשות מאוד. הטילו דופי ביושר שלי ואני שופט כבר 26 שנים. הלכתי ברחוב ואנשים ביקשו לדעת האם מכרתי משחק ומה עשיתי. זה לא פשוט שאנשים באים אליך ושואלים אם הימרת על משחק".

"אשתי ואני עברנו ימים קשים. להאשים אותי שאני עובד בשביל ג'קי בן זקן או שאשתי עובדת שלו? איפה נשמע דבר כזה? אין לי בעיה שיגידו שטעיתי ובאמת שהייתי צריך לשרוק לפנדל לטובת רעננה. תגידו שאני צריך לשבת בבית ולא לשפוט בגלל טעות. שיגידו שאני צריך לפרוש כי אני לא מספיק טוב. אבל להאשים אותי בקבלת החלטות מוטות?".

חכמון ורעייתו שוקלים כעת לתבוע את אשר אלון על הוצאת דיבה ולשון הרע. "הכל נלקח בחשבון. ימים יגידו אם נחליט לתבוע". רעננה מסרה תגובה קצרה שבה נכתב: "שמחים שההתאחדות קיימה בדיקה בנושא השופט אלי חכמון. ביקשנו את דוח הבדיקה המלא ונגיב לאחר קבלתו".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי חכמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully