וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד, זלצבורג ניצחה במשחק העונה

מלך השערים של הליגה האוסטרית העלה את מאזנו ל-16 כיבושים כשהוביל למהפך בניצחון החוץ 2:4 על השנייה בטבלה שטורם גראץ. סייף נפגע בראשו, אך התאושש ובישל בחמישייה של אנדרלכט

ספורט 1

בווידאו: תקציר ניצחונה של אנדרלכט, כולל הבישול והפציעה של קני סייף

מונס דאבור המשיך את העונה הנהדרת שלו הערב (ראשון) עם צמד בניצחון החוץ של רד בול זלצבורג 2:4 על שטורם גראץ במשחק העונה של אוסטריה. זלצבורג נקלעה לפיגור, אבל החלוץ הישראלי השווה בדקה ה-45 והפך בדקה ה-57 כשפרדריק גולברנדסן הוסיף גם הוא צמד משלו. דאבור השלים 90 דקות ועשה עוד צעד לתואר מלך השערים בליגה האוסטרית, כשבמאזנו כבר 16 כיבושים (לבאים אחריו יש 12 ו-10).

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
היה מלך השערים בשוויץ, בדרך לעשות את זה גם באוסטריה. מונס דאבור/AP

* קני סייף פתח בהרכב אנדרלכט וסיפק בישול ב-3:5 על מוסקורן, במסגרת המחזור ה-28 בליגה הבלגית. שחקן נבחרת ארצות הברית נפגע בראשו במהלך המחצית הראשונה, נשכב על הדשא ונזקק לטיפול לאחר שהחל לדמם מעל העין. לאחר שהתאושש, התכבד בבישול השער השלישי ללוקאש תאודורצ'יק, שכבש שלושער במשחק. אנדרלכט כבר הוליכה 0:4 מאוד בביטחה, אך ספגה שלושה שערים בין הדקה ה-70 לדקה ה-84 והסתבכה. בסופו של דבר, ריוטה מוריקה השלים צמד בתוספת הזמן וסגר עניין, בדרך לקטיעת רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

* אריאל הרוש שמר על רשת נקייה בניצחון החוץ של אנורתוזיס פמגוסטה 0:1 על א.א.ל לימסול במחזור ה-26 בליגה הקפריסאית. הקבוצה של רוני לוי במקום השלישי עם 56 נקודות, אחרי שהסלובקי מיכאל ג'וריש הכריע בדקה ה-68.

* אלי אלבז הפצוע לא נכלל בסגל אפולון סמירניס, שהפסידה 2:0 לקסאנטי במחזור ה-23 בליגה היוונית.

* ליאור רפאלוב נותר על הספסל ולא שותף ב-1:1 של קלאב ברוז' בחוץ מול סטנדרד ליאז' במחזור ה-28 בליגה הבלגית. לסיום העונה הסדירה נותרו עוד שני מחזורים ולברוז' 11 נקודות יתרון בפסגה, לפני הקיזוז.

צפו בתקציר ניצחונה של אנורתוזיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully