וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסלדורף: אורי ששון הודח בבית הניחומים, גם קוכמן ופלצ'יק בחוץ

הג'ודוקא בקטגוריית המשקל מעל 100 ק"ג הגיע לרבע הגמר, אך שם ספג איפון ובהמשך הפסיד גם ליוהאנס פריי הגרמני. קוכמן (עד 90 ק"ג) ופלצ'יק (עד 100 ק"ג) סיימו את דרכם בסיבוב השלישי

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. אסף קליגר, שימוש חד פעמי
אורי ששון/שימוש חד פעמי, אסף קליגר

גרנד סלאם דיסלדורף הגיע ליומו השלישי והאחרון, והיום (ראשון) נפתח עם ניצחונות של אורי ששון, לי קוכמן ופיטר פלצ'יק, אך השלושה סיימו את דרכם עוד לפני הקרבות על המדליות. המשלחת הישראלית תסתפק בשתי מדליות בתחרות, אחרי שברוך שמאילוב וטוהר בוטבול כבר זכו בארד בימים הקודמים.

ששון (מעל 100 ק"ג) פגש בבית הניחומים את יוהאנס פריי הגרמני והודח בעקבות הפסד על ניקוד. ברבע הגמר הוא ספג איפון כבר אחרי 1:51 דקות מאירוי קראקובצקי מקירגיסטן, אחרי שהדרך לשם דווקא עברה בצורה די חלקה עבורו. ששון ניצח את מיצ'ה קרויטורו מרומניה בניקוד זהב בסיבוב הראשון, והצליח להשיג איפון מול רנאט סאידוב הרוסי, הפעם אפילו מהר יותר (3:08 דקות). לצערו, כל זה לא הספיק למדליה.

קוכמן (עד 90 ק"ג) עבר באופן אוטומטי את הסיבוב הראשון ולאחר מכן הצליח לגבור על סיריל גרוסקלאוס השוויצרי באיפון אחרי 2:59 דקות, אך סיים את דרכו בעקבות הפסד באיפון לניקולוס שראדיזישווילי מספרד. גם פלצ'יק (עד 100 ק"ג) התקדם ללא קרב מהסיבוב הראשון וצלח את השני בזכות ניצחון באיפון מול ל.א. סמית' האמריקאי, אך ספג איפון כבר אחרי דקה ו-21 שניות והפסיד לבנג'מין פלטשר האירי.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully