וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: טוהר בוטבול זכה במדליית ארד בגרנד סלאם דיסלדורף

בוטבול הגיע לקרב על הארד דרך בית הניחומים בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג, וניצח את הגרמני איגור ונדטקה שספג עונש שלישי בזמן ניקוד הזהב. שגיא מוקי (עד 81 ק"ג) הפסיד בסיבוב השני

טוהר בוטבול לאחר זכייתו במדליית ארד בגרנד סלאם דיסלדורף עם אורן סמדג'ה, משה פונטי. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
עבר שני גרמנים בדרך לפודיום. טוהר בוטבול עם אורן סמדג'ה ומשה פונטי/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

אחרי מדליית הארד של ברוך שמאילוב ביום הראשון של גרנד סלאם דיסלדורף, הוסיף הערב (שבת) טוהר בוטבול מדליה שנייה למאזן של נבחרת הגברים של ישראל בג'ודו. בוטבול, המתחרה בקטגוריית משקל עד 73 ק"ג, גבר על הגרמני איגור ונדטקה בקרב על הארד מבית הניחומים, כאשר השניים הגיעו לניקוד זהב והגרמני ספג עונש שלישי שהכריע את המאבק.

בוטבול עלה אוטומטית היישר לסיבוב השלישי ואת דרכו החל עם איפון אחרי שתי דקות מול פאיי אנז'י מגמביה. ברבע הגמר נכנע באיפון למונגולי אודביאר גנבאטר וירד אל בית הניחומים, שם ניצח בניקוד זהב את הגרמני אנתוני זינג והעפיל כאמור לקרב על הארד, שם עבר גרמני נוסף.

יו"ר האיגוד משה פונטי אמר: "טוהר הוא לוחם אמיתי שהצליח לנצח בגוב האריות של הגרמנים ספורטאי מקומי, ואני שמח בשבילו ובשביל אורן שמוכיח שהוא אחד המאמנים הטובים בעולם. איגוד הג'ודו ימשיך לעבוד קשה עד להשגת המטרה".

המאמן אורן סמדג'ה הוסיף: "מדליה שנייה בגרנד סלאם בהחלט מראה על כיוון נכון והצהרת כוונות מבחינתי לנבחרת ישראל. טוהר נפצע בקרב לפני המדליה והצליח להתגבר על הפציעה בצורה ראויה להערכה".

שגיא מוקי, שעבר מקטגוריית המשקל של בוטבול לקטגוריה של עד 81 ק"ג, סיים את דרכו בתחרות בסיבוב השני. מוקי זרק נהדר את הפורטו ריקני אדריאן גנדיה והשיג איפון בסיבוב הראשון, אבל ספג שלושה עונשים מול הגרמני דומיניק רסל והפסיד בניקוד זהב.

מחר, ביום האחרון של התחרות, ישתתפו גם המדליסט האולימפי אורי ששון (מעל 100 ק"ג) וכן לי קוכמן (עד 90 ק"ג) ופיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully