וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "ישראל היא המולדת שלי, מקווה לקבל זימון לנבחרת"

קשר הרכש החדש של קייראט ממשיך להעניק ראיונות הכרות לתקשורת בקזחסטן. בנוגע לתקופה בברצלונה סיפר אסולין: "היו לי שם הרבה רגעים קשים. השוו אותי למסי אך יש לי הרבה מה ללמוד ממנו"

one

גיא אסולין שחתם לאחרונה בשורות קייראט הקזחית ממשיך להעניק ראיונות לתקשורת מקומית. בראיון לאתר הקזחי sports.kz נתבקש השחקן בן ה-26 להתייחס לתקופה בה העביר בברצלונה ואמר: "נסעתי לשם עם אבא שלי כשחלק מהמשפחה נשארה בישראל וזה היה קשה. היו לי שם הרבה מאוד רגעים קשים אבל הזכרתי לעצמי שהמטרה האמתית שלי היא להיות כדורגלן מקצועני".

בהתייחס לשאלה כיצד נולדה ההשוואה לליאו מסי אמר אסולין: "אוהדי ברצלונה התחילו עם זה כשאמרו שהמשחק שלנו דומה. אבל יש לי הרבה מה ללמוד ממנו. הוא שחקן ייחודי ומאוד מיוחד".

גיא אסולין חותם בשורות קריאט. אתר רשמי
"היה קשה בלי המשפחה בברצלונה". אסולין חותם בקייראט/אתר רשמי

אסולין שנדד בין מקומות רבים בעולם נשאל מהו מבחינתו בית והשיב: "יש לי שתי אזרחויות (ישראלית וספרדית) אבל אני מעדיף את ישראל כי זו המולדת. אני מקווה להוכיח את עצמי בקזחטן לשחק טוב וגם לקבל זימון לנבחרת ישראל. אני אומר לאוהדים של קייראט שאני אעשה כל מה שאני יכול כדי שהם יהנו ממני וגם אני וגם הקבוצה נשיג את המטרות שאנחנו מציבים בפני עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully