וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "באיירן לא מוכרת כוכבים, לא מאמין שלבנדובסקי יעזוב"

מאמן באיירן מינכן התייחס לשמועות על עתידו של החלוץ הפולני שמינה את פיני זהבי לסוכנו: "אין כל פסול בכך ששחקן מחליף את הסוכן שלו, אבל מבחינתנו המהלך הזה לא אומר שום דבר"

ספורט 1

לאחר שרוברט לבנדובסקי מינה את פיני זהבי לסוכנו בבאיירן מינכן עוסקים במרץ בשאלת עתידו של החלוץ הפולני. ההערכה הרווחת היא כי לבנדובסקי עשוי לעבור לריאל מדריד בקיץ הקרוב, אך גם קבוצות על נוספות ברחבי אירופה מוזכרות כמועמדות לקלוט את החלוץ.

עם זאת, מאמן באיירן מינכן יופ היינקס התייחס בביטול לאפשרות לפיה לבנדובסקי יעזוב את המועדון הבווארי. המאמן אמר ל"אס" הספרדי: "אני חושב שאין כל פסול בכך ששחקן מחליף סוכן. אני לא יכול לשפוט את הסיבות. מבחינתנו זה לא אומר כלום. באיירן לא מוכרת את הכוכבים שלה. אני לא חושב שיש סיכוי שרוברט יעזוב את המועדון".

לבנדובסקי בן ה-29 עבד בעשר השנים האחרונות עם סוכנו קוצ'רסקי, ועשה עמו את הדרך הארוכה מלך פוזנאן, לבורוסיה דורטמונד ומשם לבאיירן מינכן ב-2014, עמה הוא עדיין נמצא תחת חוזה עד שנת 2021. עם זאת, בתקופה האחרונה לבנדובסקי מקושר בתקופה האחרונה שוב ושוב למעבר אפשרי לריאל מדריד. נראה שהחודשים הקרובים מבטיחים להיות בגזרה זו חמים במיוחד.

עוד בנושא
יש עתיד: אנטוניו קונטה מתכנן את הצעד הבא בקריירה
ליגה אירופית: מילאן מול ארסנל בשמינית הגמר, דאבור מול דורטמונד
בחנו את עצמכם: האם אתם מכירים את שיאי הכדורגל הגדולים ביותר?

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בדרך ליעד חדש? לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully