וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה ממצבו של ג'ימי באטלר: "הוא לוחם, נקווה שהכול יסתדר בשבילו"

כוכב מינסוטה שנפצע בברכו בהפסד ליוסטון יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת המצב. המאמן טום ת'יבדו: "כל מה שנגיד עכשיו יהיה בגדר השערה בלבד. צריך לחכות להחלטה של הרופאים"

עריכת וידאו: שניר דבוש

דאגה במינסוטה ממצבו של הפורוורד ג'ימי באטלר שנפצע הלילה (בין שישי לשבת) בהפסד קבוצתו ליוסטון 120:102. באטלר נפצע בסופו של הרבע השלישי במהלך בו לא יצר מגע עם שחקן אחר והחזיק את ברכו. הוא עבר בדיקות ראשוניות, אך במהלך היממה הקרובה הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע סופית את חומרת הפציעה. מאמן של באטלר טום ת'יבדו התייחס למצבו של אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה ואמר: "חייבים לתת לרופאים לעשות את שלהם. עד שלא נקבל את התוצאות של ה-MRI הכול בגדר השערות. אני לא רוצה לדבר עכשיו, אלא פשוט לחכות לתוצאות הבדיקה".

באטלר עצמו סרב לשוחח עם עיתונאים. חברו לקבוצה טאג' גיבסון סיפר: "התגובה הראשונה שלו לאחר הפציעה הייתה 'אני בסדר'. זה גרם לתחושות טובות מאוד בחדר ההלבשה. הוא לוחם גדול וכל מה שנותר לנו הוא לקוות שהכול יהיה בסדר בשבילו".

באטלר שהגיע הקיץ למינסוטה בטרייד מתוקשר משיקגו מוביל את קלעי הטי וולבס עם ממוצע של 22.4 נקודות למשחק. כך שהיעדרות ממשוכת שלו עשוי לפגוע קשות במועדון שנמצא במגמת עלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully