וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות גביע העולם: גינזבורג וצ'כיה עדיין מושלמים, גם יוון וספרד

23.2.2018 / 21:23

המאמן הישראלי ונבחרתו רשמו ניצחון חוץ חשוב על בולגריה 76:78, ועשו צעד חשוב במלחמה על אליפות העולם. בבית הישראלי גברה יוון בבית על אסטוניה 75:87. ספרד התקשתה אך גברה על בלארוס 82:84

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ושמישהו ינסה לעצור אותו. גינזבורג/מערכת וואלה, צילום מסך

נבחרת צ'כיה ומאמנה הישראלי ננו גינזבורג השיגו הערב (שישי) ניצחון משמעותי במוקדמות אליפות העולם כשניצחו את נבחרת בולגריה בחוץ 76:78. בזכות הניצחון מדורגת צ'כיה במקום הראשון בבית ו' עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים, כשנותרו לה עוד שני משחקי בית, ואם תדע להמשיך במגמה החיובית, היא תהיה בעמדת זינוק נהדרת על כניסה לאליפות העולם.

הכוכב של הצ'כים במשחק היה יארומיר בוחצ'יק שקלע 24 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים. בוחצ'יק קלע שתי זריקות עונשין בשניות הסיום של המשחק כדי לתת לנבחרת הצ'כית יתרון 3 נקודות שאותו לא הצליחה בולגריה למחוק. המתאזרח הוותיק בלייק שילב הוסיף 13 נקודות עבור גינזבורג, כשאת נבחרת בולגריה המאוכזבת, ששיחקה ללא אלכסנדר וזנקוב שנקרא בחזרה לסגל ברצלונה יומיים לפני המשחק, מוביל פבל מרינוב עם 15 נקודות.

* במשחק השני שנערך הערב בבית הישראלי, גברה נבחרת יוון די בקלות 75:87 על אסטוניה בכרתים. יואניס בורוסיס, שלא שיחק נגד נבחרת ישראל בחלון הקודם, היה האיש של היוונים עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשפניוטיס וסליפולוס הוותיק מוסיף 17 משלו ועוזר ליוון לשמור על מאזן מושלם. את אסטוניה, שתארח מחרותיים את ישראל בטאלין, הוביל הרכז סטן סוק עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים.

* הפתעה גדולה כמעט נרשמה במינסק, שם נבחרת בלארוס הקשתה מאוד על נבחרת ספרד אך הפסידה בסופו של דבר 84:82. בלארוס, שחסרה את ארט פרחוסקי, שלא שוחרר על ידי מכבי תל אביב, חזרה מפיגור 12 בדקות הסיום עד לפיגור נקודה אך לא הצליחה להשלים מהפך. את ספרד הוביל קינו קולום עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully